Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود بدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای مسکونی، ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای تفاهم نامه تامین مسکن برای خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول تاکنون ساخت ۱۳۶ واحد مسکن روستایی در این استان شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد مناطق روستایی و به ویژه تامین مسکن برای خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول و تحت پوشش بهزیستی از اساسی‌ترین اهداف بنیاد مسکن است.

بدلی اضافه کرد: بعد از شناسایی خانوارهای دارای ۲ معلول و بیشتر و در صورتی که نیاز به مسکن داشته باشند، با مشارکت و همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰حضرت امام(ره) سرپناه مناسبی برای آنها احداث می‌‎شود.

وی بیان کرد: خانوارهایی که دارای ۲ عضو معلول هستند، یا توانایی تأمین زمین و احداث مسکن را ندارند، یا نیازمند تعمیر، تکمیل و لوله کشی گاز مسکن خود هستند، توسط این نهاد تا حد ممکن مساعدت می‌شوند.

به گزارش ایرنا، نزدیک به ۵۰ هزار معلول در آذربایجان‌غربی وجود دارد که اغلب آنها از محرومیت رنج برده و نیازهای مختلفی از جمله مسکن دارند.

آذربایجان غربی دارای سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفر جمعیت است که ۳۴.۶ درصد از آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه بنیاد مسکن معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه بنیاد مسکن آذربایجان غربی ارومیه بنیاد مسکن معلولان اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان