Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@22:31:20 GMT

تمجید دستیار کی‌روش از طارمی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۴۳۱۲

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به درخشش مهدی طارمی در تیم پورتو پرتغال گفت: کارلوس کی‌روش به این بازیکن اعتقاد داشت و از او حمایت کرد. ناطقان: مهدی طارمی این روزها یکی از چهره‌های ویژه فوتبال ایران و پرتغال است. طارمی بعد از یک فصل درخشش در تیم ریوآوه پرتغال، امسال راهی تیم پورتو شد و به روند درخشش خود ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن هم در گرفتن پنالتی و هم در گلزنی موفق عمل کرده است و یکی از عوامل موفقیت پورتو در این فصل محسوب می‌شود.

روزنامه «ابولا» پرتغال به بهانه درخشش طارمی گفتگویی را با مارکار آقاجانیان مربی سابق تیم ملی و دستیار «کارلوس کی روش» در تیم ایران انجام داده است.

این روزنامه ابتدا به عملکرد مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و دیدار تیم ملی ایران با پرتغال اشاره کرده است؛ مسابقه‌ای که طارمی در لحظات پایانی فرصت خوبی برای گلزنی و شکست پرتغال داشت اما با از دست دادن آن شانس گلزنی، در پایان مسابقه گریه کرد.

مارکار در این خصوص گفت: آن بازی یکی از مهمترین بازی‌ها در کل تاریخ ایران بود چون اگر برنده می‌شدیم اولین تیم در تاریخ کشور بودیم که از مرحله گروهی جام جهانی صعود می‌کردیم. طارمی بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و به دلیل از دست دادن موقعیت آخر، احساس مسئولیت کرد چون در تحقق رویایی که متعلق به میلیون‌ها ایرانی بود شکست خورد.


وی ادامه داد: بعد از بازی با طارمی صحبت کردم و به او گفتم که تمام تلاشش را کرده است و از آغاز مرحله مقدماتی جام جهانی تا آخرین بازی در جام جهانی بازیکن کارآمدی بوده است.

مربی سابق تیم ملی ایران با بیان اینکه از درخشش طارمی در پرتغال تعجب نمی‌کند، یادآور شد: از روز اول که مهدی را برای شرکت در روند کار خود در تیم ملی انتخاب کردیم می‌دانستیم که آینده درخشانی در پیش دارد. ما به استعداد طارمی اعتقاد زیادی داشتیم. حتی وقتی مهدی برای چند ماه محروم شد (از سوی فیفا و در پرونده انتقال به باشگاه ریزه اسپور ترکیه) کی روش از او حمایت کرد و او را برای اردوها و بازی‌های تدارکاتی دعوت کرد.

مارکار در پاسخ به سئوالی درباره تقابل دوباره مهدی طارمی با کریستیانو رونالدو این بار در دیدار یوونتوس با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این بازی یک چالش بزرگ و جالب توجه بین پورتو و یوونتوس خواهد بود و البته آن تساوی تهییج کننده برای طارمی بود که بازی با رونالدو به عنوان یک بازیکن الگو چگونه است. در ایران هیچکس نمی‌خواهد تماشای این بازی را از دست بدهد.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: من همچنان با طارمی در ارتباط هستم. با اینکه در کالیفرنیا هستم اما همیشه به او پیام می‌دهم و بابت هر گلی که می‌زند به او تبریک می گویم. منبع: مشرق برچسب ها: تمجید ، دستیار کی روش ، طارمی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمجید دستیار کی روش طارمی مربی سابق تیم ملی مهدی طارمی جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که ژابی آلونسو رسما اعلام کرد که در ‏لورکوزن خواهد ماند لیورپول گزینه اصلی خود برای جانشینی یورگن ‏کلوپ را از دست داد. لیورپولی‌ها به سرعت دست به کار شده و روبن ‏آموریم، سرمربی جوان اسپورتینگ را به عنوان گزینه جدید خود ‏انتخاب کردند. ‏

آموریم علاوه بر لیورپول تماس‌هایی از طرف وستهم دریافت کرده ‏بود. او حتی در روزهای گذشته به لندن پرواز کرد تا با وستهم مذاکره ‏کند. این حرکت آموریم استراتژی‌ای بود که از نظر او خیلی زیرکانه بود. ‏سرمربی جوان پرتغالی گمان می‌کرد با انتشار خبرهای رسانه‌ای درباره ‏سفر او به لندن و مطرح شدن نام وستهم، مدیران لیورپول تحت ‏فشار قرار می‌گیرند تا هر چه زودتر با او به توافق برسند و همه ‏شرایطش را قبول کنند. ‏

اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد این بازی روبن آموریم کاملا بر ‏خلاف تصور او پیش رفته است. دیروز لیورپول ضدحمله خود را علیه ‏آموریم آغاز کرد و رسانه‌های ورزشی دنیا پر شد از اخبار و گزارش‌هایی ‏درباره اینکه لیورپول حالا گزینه اول جدیدی دارد: آرنه اسلات، سرمربی ‏فاینورد. ‏

درخشش اسپورتینگ با هدایت آموریم و بازی‌های چشم‌نواز این تیم ‏در پرتغال باعث شده آموریم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا قرار ‏بگیرد. او پیش‌تر قهرمانی در لیگ پرتغال را تجربه کرده و در این فصل ‏هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. تیم او در حال حاضر که چهار ‏بازی به پایان فصل باقی مانده با اختلاف چهار امتیاز در صدر جدول ‏قرار دارد. ‏

دیگر خبرها

  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی