Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:43:56 GMT

سرمربیگری مسعود در سایه محمود (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۴۳۶۸

سرمربیگری مسعود در سایه محمود (عکس)

سرمربی جوان تراکتور در شرایطی جالب هدایت این تیم را به عهده دارد.

به گزارش ورزش سه؛ بعد از برکناری علیرضا منصوریان، باشگاه تراکتور مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد. کاپیتان تراکتوری ها با قبول این مسئولیت، همزمان با اینکه بازیکن تراکتور بود، وارد دنیای مربیگری نیز شد.

 

با توجه به اینکه مسعود شجاعی در حال حاضر فاقد مدارک مربیگری لازم برای نشستن روی نیمکت یک تیم لیگ برتری است، طی بازی های اخیر شاهد این بودیم که در لیست بازی های تراکتور، مقابل نام سرمربی این تیم از جای خالی استفاده می شد تا اینکه امروز مقابل نام سرمربی تراکتور نام شجاعی دیده می شود اما نه مسعود، بلکه محمود شجاعی!

 

محمود شجاعی، برادر مسعود که به تازگی از کادرفنی ماشین سازی جدا و به کادرفنی تراکتور ملحق شد روی کاغذ به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شده اما در واقعیت مسعود شجاعی سرمربی تیم است و باید به نوعی سرمربیگری این مربی جوان را در حال حاضر در سایه بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است که مسعود شجاعی بعد از قبول هدایت تراکتور در نشست های خبری هم حضور پیدا نمی کند و علی نیکبخت و عباس چمنیان این وظیفه را بر عهده دارند.

 

 

 

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین