Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در جلسه طرح شهید سلیمانی در مورد تجمع برخی از شهروندان تهرانی مقابل فرمانداری برای دریافت مجوز خروج از شهر و تردد بین‌استانی اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت هایی از جمله منع تردد شبانه و منع تردد بین استانی اعمال شده تا با کاهش میزان تردد شرایط برای مدیریت بیماری کرونا فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درخواست شهروندان در موارد ضروری برای تردد بین استانی سبب تجمع در مقابل فرمانداری تهران شده بود که فاصله گذاری اجتماعی را کاهش می داد. به منظور مدیریت این روند، اختیار جدیدی به فرمانداران استان واگذار شده است. ضمن اینکه چند محل در شهر تهران برای این امر اختصاص یافته تا فاصله‌گذاری اجتماعی محقق شده و جلوی تجمعات در شرایط کرونا گرفته شود.

استاندار تهران تاکید کرد: کاهش میزان بستری و فوتی های کرونایی در نتیجه محدودیت های اعمال شده و تعامل شهروندان حاصل شده است. از این رو باید این روند استمرار پیدا کند تا دستاوردهای موجود حفظ شود.

کد خبر 576832 برچسب‌ها كرونا در ايران تهران استانداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران تهران استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران