Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:20:12 GMT

زور رحمتی و شجاعی به هم نرسید

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۴۸۴۱

زور رحمتی و شجاعی به هم نرسید

دیداری تیم های تراکتورسازی و شهرخودرو با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ دیدار تیم های تراکتورسازی و شهرخودرو در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه به پایان رسید. هر 2 تیم درحالی به مصاف هم رفتند که سرمربیان جوان آنها در حال تجربه نخستین فصل سرمربیگری شان هستند. تراکتور با مسعود شجاعی که جانشین منصوریان شد، در 3 بازی قبل 2 پیروزی و یک شکست به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو هم با سرمربیگری سیدمهدی رحمتی با وجود ارایه فوتبالی زیبا در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

 بازی با فشار تراکتورسازی روی دروازه شهرخودرو آغاز شد. تراکتوری ها که در این بازی میزبان بودند، فشار زیادی روی دروازه شهرخودرو آوردند اما 2 واکنمش خوب از دروازه بان تیم رحمتی باعث شد تراکتور نتواند به گل برسد. در دقایق پایانی بازی مسعود شجاعی سرمربی تراکتور، اشکان دژاگه را به دلیل مصدومیت تعویض کرد و همین باعث شد روند حرکتی تراکتور تاحدوی مختل شود.

با شروع نیمه دوم روند بازی تغییر کرد و این شاگردان مهدی رحمتی بودند که بازی را در دست گرفتند و موقعیت هایی هم روی دروازه محمدرضا اخباری ایجاد کردند اما باز هم اتفاق بازی های قبل تراکتور شد و مهاجمان تیم رحمتی نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند تا در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. در دقیقه 95 این دیدار هم مهاجم شهرخودرو موقعیتی فوق العاده را برای گلزنی از دست داد تا رحمتی نتواند در این بازی پیروز شود.

یکی از نکات جالب بازی امروز 2 تیم این بود که مسعود شجاعی در دقیقه 76 وارد زمین شد تا گره بازی را باز کند اما حضور آقای سرمربی هم فایده ای برای تراکتور نداشت و تیم رحمتی یک امتیاز ارزشمند از این بازی خارج از خانه به دست آورد.

یکی از اتفاقات جالب این دیدار تقابل سیدمهدی رحمتی و مسعود شجاعی بود که سابقه بازی در تیم ملی را کنار یکدیگر دارند و در بازی امروز امتیازات را تقسیم کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتورسازی سیدمهدی رحمتی شهرخودرو مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد