Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@22:14:15 GMT

مسعود شجاعی سنت شکنی کرد!

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۵۱۲۵

مسعود شجاعی سنت شکنی کرد!

مربی تراکتوی ها که گویا تمایلی به بازیکن – مربی شدن ندارد بالاخره در چهارمین دیدار و برای پانزده دقیقه رضایت به حضور در میدان داد.

به گزارش طرفداری، مسعود شجاعی که چهار دیدار پیش از این با کنار رفتن علیرضا منصوریان به سرمربیگری موقت تراکتوری ها منصوب شد تمایلی به حضور در میدان نداشت و به همین دلیل سعی کرد تا از روی نیمکت به هدایت بازیکنانش بپردازد و تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق البته در دیدار چهارم دیگر نیفتاد و شجاعی که دید گره از کار تیمش باز نمی شود تصمیم گرفت در پانزده دقیقه پایانی   خود به میدان برود و سنت بازی نکردن خود در دوران مربیگری بشکند. البته شجاعی زمانی به میدان آمد که دژاگه مصدوم شده بود و بالاجبار از زمین بیرون رفت و شاید یکی از دلایل حضور مسعود در زمین همین نبودن اشکان بود.

هر آنچه که هست شجاعی با حضور در میدان روند حرکتی تیم را بهتر از قبل کرد اما در نهایت نتوانست کاری از پیش ببرد و بازی با همان تساوی بدون به پایان رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید