Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا پنجشنبه 11 دی ماه کلیه دستگاههای اجرایی در بخشهای مرکزی کوهپایه، شهرستان اصفهان، بخش مرکزی نجف آباد، بخش مرکزی شاهین شهر، کاشان وشهرستانهای مبارکه، خمینی شهر ، لنجان، فلاورجان، برخوار و آران و بیدگل تعطیل شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان از تعطیلی دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: فردا پنجشنبه 11 دی ماه کلیه دستگاههای اجرایی در بخشهای مرکزی کوهپایه، شهرستان اصفهان، بخش  مرکزی نجف آباد، بخش مرکزی شاهین شهر، کاشان وشهرستانهای مبارکه، خمینی شهر ، لنجان، فلاورجان، برخوار و آران و بیدگل تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدیهی است کماکان بخشهای امدادی و خدمات رسان وبانکها در این مدت ارایه خدمت خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا اصفهان کرونا تعطیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

استاندار در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان بر هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات شهر و استان اصفهان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان گفت: دست عنایت الهی به صورت مستمر به امداد مردم این سرزمین آمده و بی‌توجهی به پیشینه تاریخی این امداد الهی ما را دچار غفلت خواهد کرد.

وی با یادآوری شکست آمریکایی‌ها در طبس، خاطرنشان کرد: رژیم جنایتکار آمریکا به واسطه حمله به طبس قصد انجام جنایت‌های متعددی داشت و برای بمباران برخی از مناطق تهران برنامه‌ریزی کرده بود اما به مدد الهی این رژیم جنایتکار شکست خورد و این واقعه، سوره فیل را در ذهن یادآور می‌کند و خداوند متعال با امدادهای غیبی، تصویر و ترسیم دیگری از اراده خدا را در این سرزمین رقم زد و امیدواریم که خداوند باز هم ما را در مسیر حرکت به سوی جهانی شدن انقلاب یاری کند.

استاندار در ادامه به بازدید از منطقه شرق شهرستان اصفهان اشاره کرده و گفت:  با توجه به‌ وسعت شهرستان اصفهان و همچنین چالش‌ها، مشکلات، حواشی مسائل مناطق مختلف این شهرستان، قرار بر این بود که مسائل شهرستان اصفهان در سفرهای متعدد و به صورت منطقه‌ای مورد بررسی قرار بگیرد و در این راستا و در امتدا سفرهای شهرستانی، امروز در خدمت منطقه شرق شهرستان اصفهان بودیم و چالش‌ها و مشکلات این منطقه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این سومین سفر منطقه‌ای به شهرستان اصفهان بود و در این راستا به  مناطق بر آن شمالی و جنوبی، کراج و شهرهای زیار، قهجاورستان سفر کرده و از برخی پروژه‌ها بازدید به عمل آوردیم‌.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در ادامه سفرهایی را به سایر مناطق اصفهان نیز خواهیم داشت تا بتوانیم چالش‌ها و مسائل سایر مناطق را هم از نزدیک بررسی کنیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت:  از روسای دستگاهی اجرایی شهرستان و استان انتظار داریم با مساعدت و هم‌فکری راهکارهای خودشان را برای حل مشکلات ارائه دهند و این رویکرد هم‌افزا و  نگاه خیرخواهانه مدیران استان در جلسات مختلف تجلی پیدا کرده و منجر به حل موانع و مشکلات شده است و امیدوارم که امروز نیز همه کمک کنند تا اتفاق ماندگاری برای منطقه شرق اصفهان داشته باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور