Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@11:39:58 GMT

پایگاه جاسوسی سیا در ایران کجا بود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۵۶۱۷

‍‍‍‍‍‍

سایت کبکان که در قسمت سوم سریال «روز‌های ابدی» به تصویر کشیده می‌شود، محل استقرار نیرو‌های آمریکایی برای فعالیت‌های جاسوسی علیه شوروی بود.

خبرگزاری میزان - سایت کبکان که در سومین قسمت از سریال «روز‌های ابدی» به نمایش درمی‌آید، محل استقرار نیرو‌های آمریکایی برای فعالیت‌های جاسوسی علیه شوروی بود.

در این سایت که در شهرستان درگز در استان خراسان رضوی فعلی قرار داشت، با نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های عظیم و مدرن جاسوسی‌ـ‌اطلاعاتی و استراق سمع علاوه بر کنترل فعالیت‌های جاسوسی شوروی، از مجموعه فعالیت‌های تکنولوژیکی، نظامی، موشکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آن‌ها اطلاع پیدا می‌کردند.

در این سایت جاسوسی، دستگاه‌های پیشترفته‌ای نصب شده بود که گفته می‌شد کارایی آن برای قرن بیست و یکم هم پیش‌بینی شده بود.

رادار‌های جاسوسی‌ـ‌اطلاعاتی سیا در ایران توسط اداره کل چهارم ساواک حفاظت و مراقبت می‌شد و این بخشی از تعهدات ساواک در قبال فعالیت‌های سیا در ایران بود.

یکی از کارکنان سیا در این سایت می‌گوید: ما همیشه یک کارت شناسایی حمل می‌کردیم که نشان می‌داد برای شاه کار می‌کنیم. پلاک خودرو‌های ما پلاک رسمی دولت ایران بود.

سریال «روز‌های ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری محصول مرکز سیمافیلم در حال پخش از شبکه یک است.

بیشتر بخوانید: توکلی: سریال «روزهای ابدی» نسل جوان را با واقعیت تسخیر لانه جاسوسی آشنا می‌کند کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

برچسب ها: سریال روزهای ابدی تلویزیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال روزهای ابدی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با تاکید بر ادامه ثبت نام از متقاضیان مشارکت در طرح اکرام ایتام، همزمان با شب‌های قدر گفت: بیش از ۳۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند که نیکوکاران می‌توانند به عنوان حامی ایتام، در طرح اکرام ایتام و محسنین برای همراهی در حمایت آنها مشارکت داشته باشند.
کریم زارع افزود: هر نفر می‌تواند حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند را برعهده بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: نیک اندیشان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر، مراکز نیکوکاری کمیته امداد، مساجد و پایگاه‌های مستقر در حاشیه مراسم شب‌های قدر، با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و یا با ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند را بر عهده بگیرند.

دیگر خبرها

  • فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر
  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر
  • امیر ایرانی: دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • فعالیت ۶ پایگاه اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند