Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@12:44:44 GMT

غرق شدن صیادان در کانال چپاقلی هنوز تایید نشده

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۶۰۰۶

آفتاب‌‌نیوز :

سیدصادق شیرنگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز بلافاصله بعد از انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر وقوع یک حادثه دریایی در شهرستان ترکمن و فوت چندین نفر از صیادان روستای چپاقلی، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از فرماندهی دریابانی، نیروی انتظامی، حراست شیلات، محیط زیست و مرزبانی استان در محل کانال چپاقلی حاضر شدند و از نزدیک موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه حتی با برخی از صیادان نیز صحبت شد که هیچ‌یک از آنها وقوع چنین حادثه‌ای را تایید نکردند.

شیرنگی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین پیگیری از حراست شیلات، فرماندهی دریابانی و رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای چپاقلی، وقوع این حادثه هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی از صیادان سالم بازگشته‌اند، گفت: پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و به‌محض دریافت خبر جدید آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بندر ترکمن صیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: این حادثه امروز  به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: بلافاصله همکاران نجات از ایستگاه ۵ آتش نشانی به محل وقوع حادثه واقع در صارمی ۴۴ اعزام شدند و مرد میانسالی که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود، را از داخل چاله آسانسور نجات دادند و به محل امن منتقل کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی خود، بلافاصله با سامانه تلفنی ۱۲۵ تماس حاصل فرمایند تا عملیات امداد و نجات در اسرع وقت انجام شود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد