Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه مدیرعامل شرکت عمران و اعضای هیئت مدیره پرند با حضور کارشناسان مربوطه از پروژه های شهرجدید پرند بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند،حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به همراه محسن وطن خواهی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه از پروژه های شهر جدید پرند بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه های بازدید شده در شهر جدید پرند به شرح زیر می باشد.

*پروژه آرامستان شهر جدید پرند

آرامستان شهر جدید پرند با مساحت تقریبی 40 هکتار در جنوب جاده قدیم تهران – ساوه (غرب فاز یک صنعتی) قرار دارد. تاکنون این پروژه 70 درصد پیشرفت داشته است.

*بوستان مشاهیر

بوستان مشاهیر با مساحت 32 هکتار، بزرگترین بوستان در دست احداث در پرند است که در رود دره حدفاصل فازهای 3 و 4 واقع شده است. این بوستان همانند مفصلی سبز، مناطق مسکونی مجاور را بهم می پیوندد و با ساختاری یکپارچه از محیط پیرامون تا قلب کلانشهر امتداد یافته است. بوستان مشاهیر با هدف ایجاد فضای سبز در مقیاس شهری و فراشهری و تاکید بر فعالیت های آزادانه شهروندان در قالب فضاهای خدماتی، رفاهی، گذران اوقات فراغت، فرهنگی، تفریحی و گردشگری طراحی گردید. در برنامه ریزی و طراحی این بوستان مولفه های عملکردی، زیباشناسی و محیط زیستی مورد توجه قرار گرفته است. هویت بخشی و ایجاد پل ارتباطی بین تاریخ و فرهنگ گذشته و حال از اهداف اصلی پروژه است و تاکنون این پروژه 86 درصد پیشرفت داشته است و نیمه شمالی آن افتتاح شده است.

*تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی پرند

تقاطع غیرهمسطح در جنوب فاز یک (ورودی شهرک صنعتی) شهر پرند قرار دارد. هدف از ساخت این پل روگذر ایجاد دسترسی شهرک صنعتی به جاده قدیم تهران-ساوه و شهر پرند می باشد. تاکنون این پروژه 85 درصد پیشرفت داشته است.

*قطار شهری

احداث راه دسترسی به ایستگاه راه آهن شهدای شهر جدید پرند تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

*پروژه کیسون (مسکن مهر)

این پروژه در فاز 6 شهرجدید پرند واقع شده است که تاکنون 10080 واحد آن افتتاح شده است و دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

*مرکز محله آفتاب

مرکز محله آفتاب واقع در فاز 5 شهر جدید پرند با روش مشارکت در ساخت دارای کاربری های تجاری، آموزشی، سرای محله و فضای سبز می باشد. پیشرفت فیزیکی پروژه حدود 11 درصد است و در مرحله تسطیح و خاکبرداری و اجرای جدول معابر و صدور پروانه ساختمانی برای مجتمع های تجاری است.

*پروژه طرح اقدام ملی مسکن ( برج افزار ماهان البرز)

این پروژه 252 واحد دارد و 10 طبقه است و در شمال فاز 6 قرار دارد و عملیات خاکبرداری آن در حال انجام است.

عملیات آماده سازی اراضی موسوم به 88 هکتاری واقع در شمال فاز 6 می باشد که تاکنون حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

*پروژه 88 هکتاری

عملیات آماده سازی اراضی موسوم به 88 هکتاری واقع در شمال فاز 6 می باشد که تاکنون حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

*پروژه 130 هکتاری

عملیات آماده سازی اراضی موسوم به 130 هکتاری واقع در فاز 6 می باشد که تاکنون حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و خدمات رسان فاضلاب شروع به کار کرده است و کانال هدایت آب های سطحی در جنوب سایت رو به اتمام است.

جلسه کمک مومنانه طرح شهید سلیمانی شهر پرند برگزار شدجلسه بررسی مسائل و مشکلات و رفع موانع توسعه طرح‌های عمرانی پرند برگزار شدتفاهمنامه تکمیل مترو پرند به زودی نهایی می شود/ اتصال خط مترو امام به پرند طی 9 ماه

در پایان این بازدید که حدود چهار ساعت به طول انجامید،کارشناسان مربوطه درمحل هر پروژه گزارشات لازم را ارائه دادند و طاهرخانی ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان مرتبط بابت رونداستاندارد و خوب کاری پروژه ها، دستورات لازم را جهت سرعت بخشیدن به انجام امور در همه پروژه ها صادر کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درصد پیشرفت داشته درصد پیشرفت فیزیکی شهر جدید پرند جدید پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: از پروژه‌های نهضت ملی در شهر پرند، حدود ۴ هزار واحد آماده بهره‌برداری است که به‌شرط تأمین زیرساخت‌ها طی ماه‌های آینده تحویل متقاضیان خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، آرش صیادی صبح امروز در جمع متقاضیان خوش‌حساب نهضت ملی مسکن با اشاره به اتمام عملیات عمرانی پروژه 304 واحدی ایلیا سازه پارت با 19 بلوک در فاز 6 شهر پرند، اظهار داشت: نخستین نسل پروژه‌های نهضت ملی پرند در دولت انقلابی سیزدهم به‌شرط تأمین زیرساخت‌ها آماده بهره‌برداری است و طی دو ماه آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی در شهر پرند افزود: از مجموع 33 هزار و 500 واحد مسکن که در شهر جدید پرند در قالب طرح نهضت ملی مسکن عملیات اجرایی آن آغاز شده است، بنا به تاریخ قرارداد، هر پروژه پیشرفت فیزیکی مختلف دارد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به پیگیری شرکت عمران و استانداری برای تأمین زیرساخت‌ها تصریح کرد: از مجموع 33 هزار و 500 واحد مسکونی شهر پرند، پروژه ایلیا سازه پارت با پیشرفت فیزیکی 95 درصد پس از نصب انشعابات آب و برق و گاز و محوطه‌سازی پروژه به مرحله تحویل واحدهای مسکونی طی دو ماه آینده خواهد رسید.

صیادی عنوان کرد: از مجموع پروژه‌های نهضت ملی در شهر پرند حدود 4 هزار واحد آماده بهره‌برداری است که به‌شرط تأمین زیرساخت‌ها طی ماه‌های آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون همکاران ما در شرکت عمران فرآیند صدور قراردادهای تحویل را آغاز کرده‌اند، بیان کرد: ساخت این پروژه حدود 2 سال زمان برده و تنها محوطه‌سازی آن باقی‌مانده است که ابتدا می‌بایست انشعابات انجام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند یادآور شد: با پیگیری‌های خیلی خوبی که داشتیم همچنین طی جلساتی که با حضور معاون عمرانی استانداری، جهت تأمین خدمات زیربنایی به دستگاه‌های متولی تأکید شده است، امیدواریم هر چه زودتر انشعابات این پروژه‌ها انجام شود تا ما طبق وعده خود به مردم عمل کنیم و واحد‌های آماده را تا اواخر خردادماه سال جاری تحویل متقاضیان نماییم.

صیادی در جمع مالکان خوش‌حساب از حضور مالکان در این جلسه ابراز امیدواری کرد و گفت: یکی از شیرین‌ترین لحظاتی که ما در شرکت عمران داریم رسیدن پروژه‌های ساخت به مرحله افتتاح است و ساکن شدن مردم در واحدهایی که متقاضی آن بودند بارقه امیدی هست که می‌توانند در خانه‌ای که متعلق به خودشان هست ساکن شوند.

وی بیان کرد: ابتکاری که همکاران ما در حوزه مسکن و روابط عمومی انجام دادند، دعوت از مردم عزیز و مالکان واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن پرند برای بازدید از پروژه‌های خود بود که در این جلسه عمدتاً از افراد خوش‌حساب دعوت شده است و خوشبختانه با همکاری خوب سازنده و مالکان خوش‌حساب که واریزی خود را به موقع پرداخت کردید، به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود همچنین بازدید سایر متقاضیان خوش‌حساب در دستور کار قرار دارد و طی ماه‌های آینده از روند احداث واحد مسکونی خود مطلع خواهند شد.

جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند در پایان خاطرنشان کرد: وزیر راه به همه استان‌ها تکلیف کردند که برنامه‌های اجرایی به‌منظور افتتاح مسکن نهضت ملی را طوری تنظیم کنند که در سال 1403 در سطح کشور بتوانیم هرماهه افتتاحیه داشته باشیم، بنابراین ما در شهر پرند نیز برنامه اجرایی خود را تا پایان سال به وزارت راه و شهرسازی ارائه کرده‌ایم تا با اخبار خوب در سال 1403 بتوانیم کام مردم را شیرین کنیم و بسیار امیدوار هستم که امسال در حوزه نهضت ملی مسکن اتفاقات خوبی صورت می‌پذیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم متقاضیان خوش حساب نهضت ملی مسکن از واحد‌های خود در فاز 6 پرند بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان