Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری امروز اظهار کرد: وجود مشکلات موجود هیئت فوتبال رودان، تلاش ها وپیگیری های مستمری انجام شده و تیم فوتسال بانوان رودان به نمایندگی از استان هرمزگان به لیگ برتر صعود کرد که این صعود  باعث افتخار و ارزشمندی جایگاه فوتسال بانوان  استان است.

وی تصریح کرد: بررسی‌های لازم در جهت مطالبات تیم در زمینه‌های کادر فنی، برگزاری میزبانی‌ها، حضور تیم در مسابقات رفت و برگشت، تجهیزات، برآورد هزینه ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام خواهد شد و اداره کل ورزش وجوانان استان در حد توان از این تیم بانوان نیز حمایت خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان کرد:جهت حمایت بیشتر تیم ،پیگیری های لازم از بخش های اقتصادی استان انجام خواهیم داد.

امیاری عنوان کرد: ورزش جایگاهی ویژه در جامعه دارد و پیروزی‌ها و افتخاراتی که تیم‌ها و ورزشکاران در میادین ورزشی بدست می آورند، باعث شور و نشاط در جامعه می شود و حضور بانوان ورزشکار نیز انگیزه‌ای برای سایر بانوان برای حضور در میادین ورزشی خواهد شد.

وی افزود: ورزش رودان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های وزنه برداری، کشتی، دوومیدانی، فوتبال و... دارد و باید به زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان نگاه ویژه‌ای شود تا مشکلات موجود رفع گردد.* 

درادامه رنجبریان رئیس هیئت فوتبال استان ضمن تبریک به این تیم اعلام داشت: هیئت فوتبال نیز در حد توان حامی و پشتیبان تیم های فعال وافتخار آفرین خواهد بود.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش و جوانان هرمزگان بندرعباس امیاری فوتسال بانوان رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد