Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بدهی فدراسیون فوتبال به شستا اعلام کرد وزیر ورزش قول پرداخت این بدهی تا پایان سال ۹۹ را داد.

به گزارش مشرق، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علیه فدراسیون فوتبال اقدام قانونی انجام داده و ساختمان این فدراسیون را در ارتباط با بدهی 2 میلیون یورویی به مزایده گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون در این خصوص گفت: از لحاظ قانونی مکلف بودیم نسبت به اسناد تجاری فدراسیون فوتبال که آنها به عنوان ضمانت داده بودند، اقدام کنیم.

وی افزود: آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با توجه به مذاکراتی که با هم داشتیم، قول دادند که تا پایان سال و در چند ماه باقیمانده نسبت به پرداخت مانده بدهی به شرکت‌های تعاونی (شستا) عمل کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی فدراسیون فوتبال ایران سلطانی فر مشرق فدراسیون فوتبال تعاون کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

یکی از مسولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم
  • تاج: باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • بند اخراج در قرارداد ناگلزمان: حواست را جمع کن!