Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه ختافه تایید کرد که آن‌ها به دنبال جذب کارلس آلنیا از باشگاه بارسلونا و تاکه فوسا کوبو از رئال مادرید هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هافبک اسپانیایی بعد از گذراندن چند ماه به شکل قرضی در رئال بتیس، در تابستان دوباره به نوکمپ بازگشت اما هرگز نتوانسته نظر سرمربی جدید بارسلونا یعنی رونالد کومان را به خود جلب کند و در اکثر بازی‌های گذشته نیمکت‌نشین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعات در اسپانیا حاکی از آن است که به احتمال فراوان باشگاه بارسلونا به زودی اجازه جدایی کارلس آلنیا را صادر خواهد کرد و در همین راستا گفته می شود که ختافه مشتری پر و پاقرص این بازیکن محسوب می شود و اصلا بعید نیست که او در نقل و انتقالات ژانویه راهی این باشگاه شود.

از طرف دیگر تاکه فوسا کوبو، پدیده ژاپنی رئال مادرید یکی دیگر از بازیکنانی است که گفته می شود در تیررس باشگاه ختافه قرار دارد. در همین ارتباط رئیس ختافه به این دو شایعه واکنش نشان داده است. آنخل تورس در این باره گفت: " بله کوبو می خواهد بیاید و ممکن است مهره دیگری که برای تقویت تیم مان می‌خواهیم آلنیا باشد. با این وجود ما هرگز کنترل خود را از دست نمی دهیم و دیوانه نخواهیم شد."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال ختافه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس

وینگر فرانسوی کسی بود که در نهایت خوشحال استادیوم را ترک کرد، نه طرفداران پرشمار بارسا

طرفداری | عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت یک شب تاریخی در کاتالونیا برای لوئیز انریکه و شاگردانش رقم خورد. 

عثمان دمبله مانند بازی رفت، عملکرد بسیار خوبی در خانه بارسلونا به جای گذاشت و در کنار کیلیان ام باپه نقش اول ریمونتادای پاریسی‌ها بود. با وجود این‌که هواداران بارسلونا به دلیل حواشی به وجود آمده در پاریس، به شدت از دمبله خشمگین بودند و از ابتدای مسابقه او را با سوت‌هایشان تحت فشار گذاشتند، این ستاره فرانسوی بود که در نهایت طرفداران تیم سابق خود را به سکوت فرا خواند و سربلند استادیوم لوئیس کمپانیس را ترک کرد.

عثمان دمبله با ثبت یک گل و گرفتن یک پنالتی، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن دیدار بارسلونا - پاری سن ژرمن انتخاب شد. در ادامه، نگاهی به عملکرد دمبله در این مسابقه می‌اندازیم.

عملکرد بسیار خوب عثمان دمبله مقابل بارسلونا 88 دقیقه بازی 1 گل گرفتن 1 پنالتی 1 خلق موقعیت بزرگ گلزنی 4 دریبل موفق از 6 دریبل 5 پاس صحیح به یک‌سوم زمین بارسلونا 77 درصد دقت پاس  6 دوئل موفق از 10 دوئل بهترین بازیکن زمین

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد