Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری رئیس مرکز خدمات جامع سلامت بخش صالح آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از اعزام تیم پزشکی و دارویی این مرکز به منطقه عشایری و صعب‌العبور درگوان از توابع بخش صالح آباد خبر داد و گفت: تیم پزشکی شامل پزشک ، پرستار ، دارویار و کارشناس مبارزه با بیماری‌های مرکز خدمات جامع سلامت صالح آباد و بهداری گروهان مرزی صالح آباد ، به منطقه عشایری و صعب العبور درگوان بخش صالح آباد اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این برنامه تعداد ۳۲ نفر ویزیت شدند و داروی رایگان دریافت نمودند .

رئیس مرکز خدمات جامع سلامت بخش صالح آباد ، بیان کرد: به منظور اجرای این طرح ، خدماتی شامل تب سنجی ، سنجش فشار خون و اکسیژن ، تست قند خون ، واکسیناسیون و غیره در این منطقه صعب‌العبور عشایری صورت گرفت .

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بخش صالح آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد