Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس و از همراهان حاج‌ قاسم سلیمانی در جنگ با داعش در یک برنامه‌ تلویزیونی به بیان خاطره‌ای از روزهای اول جنگ سوریه و عقیده حاج قاسم در ارتباط با رفتن به این جبهه سخت گفت. با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر و بهتر بدانید .

به گزارش برنا؛ سردار محمدرضا فلاح‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه از همراهان حاج‌ قاسم سلیمانی در جنگ با داعش بود که در میدان جنگ او را با نام «ابوباقر» می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی که چندی پیش از رسانه ملی پخش شد به بیان خاطره‌ای از روزهای اول جنگ سوریه و عقیده حاج قاسم در ارتباط با رفتن به جبهه سوریه سخت گفت و اظهار داشت: روزی اولی که با ایشان به سوریه رفتیم در دمشق به بنده گفت شما آمدید که آمده باشید گشتی بزنید و برگردید یا خیر؟ گفتم من در خدمتم. گفت برای ماندن در این جبهه باید سه ویژگی داشته باشید، اولی انگیزه است، دومی اراده است و سومین ویژگی، صبر و استقامت است.

گفتم صبر را خدا یاری می‌کند، نکته دوم در مورد اراده، خداوند تمریناتی داده امیدواریم اینجاهم کمک کند، اما انگیزه به اعتقاد برمی‌گردد و من یک سوال از شما دارم. تا آن زمان رهبر انقلاب عقیده خود درباره سوریه را علنی بیان نکرده بودند، پرسیدم نظر رهبری در باره این جبهه چیست؟ حاج قاسم کمی برآشفت و گفت آقای فلاح زاده من در زمان امام (ره) فقط به خاطر اطاعت از امام (ره) وارد جبهه شدم و ملاکم او بود و الان ملاکم آقاست و به دستور ایشان این جبهه را باز کردم. گفتم برای من موضوع روشن و تمام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 دست پیدا کرده بود، در بازی برگشت فرداشب میهمان تیم آلمانی است.

لئاندرو تروسارد امیدوار است او و همبازیانش در این بازی حساس بهترین عملکرد را داشته باشند و کیفیت خود را به نمایش بگذارند.

لئاندرو تروسارد پیش از بایرن گفت:"فکر می‌کنم همه آماده هستند. به نظرم می‌توانیم از آن به عنوان یک واکنش استفاده کنیم و این یک فرصت بزرگ برای ماست. این بازی در بزرگترین رقابت‌ انجام می‌شود، بنابراین همه می‌خواهند نشان دهند که ما چه توانایی‌هایی داریم. هیچ راهی بهتر از فردا برای نشان دادن آن وجود ندارد.

باخت مقابل استون ویلا؟

به دلیل یک بازی (باخت به استون ویلا)، صحبت‌های زیادی شده است، اما ما واقعا خوب بودیم، به خصوص در سال جدید که تا همین بازی آخر شکست نخورده بودیم، و این چیزی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد. ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم.

اهداف آرسنال؟

می‌خواهیم از این به بعد در هر بازی پیروز شویم و به هر بازی اینگونه نگاه می‌کنیم. فقط باید طرز فکر درست را حفظ کنیم.

انگیزه برای رقابت قهرمانی لیگ برتر انگلیس؟

فکر نمی‌کنم نیازی به کسی داشته باشیم که به ما انگیزه بدهد. گروه ما برای مقابله با چنین شرایطی به اندازه کافی با تجربه است.  ما هنوز به قهرمانی دنزدیک هستیم و شانس داریم. 6 بازی باقی مانده و ما می‌خواهیم همه آن‌ها را ببریم.

علاقه داری یک بازیکن تعویضی تاثیرگذار باشی یا نه؟

فکر می‌کنم این کار را هم به عنوان بازیکن اصلی و هم به عنوان تعویضی به صورت تأثیرگذار انجام داده‌ام. خوب است اگر بتوانید هر دو را انجام دهید. اگر بتوانید به عنوان بازیکن تعویضی به تیم کمک کنم، برای من خوب است. فکر می‌‌کنم بتوانم هر دو را انجام دهم. همیشه آماده کمک به تیم به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی هستم.

در این چند روز پنالتی هم تمرین کرده‌اید؟

ما این کار را در کل فصل انجام می‌دهیم. در تمرین همیشه پنالتی می‌زنیم. این به ما در طول فصل کمک کرد. اگر مربی از من بخواهد یکی از آن‌ها را بزنم، در سوپرجام نشان دادم که همیشه برای زدن پنالتی آماده خواهم بود.

دیگر خبرها

  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال