Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، چهار نفر از اعضای یک خانواده در شهر هیوستون در جریان تیر‌اندازی‌هایی که گفته می‌شود یک خشونت خانگی بوده، کشته شدند.

در جریان تیر‌اندازی‌در داخل خانه‌ای در شهر هیوستون واقع در ایالت تگزاس که به گفته مقام‌های این شهر خشونت خانگی بوده، چهار نفر که اعضای این خانه بوده‌اند کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «ایندیپندنت» به نقل از کلانتر بخش «هریس» واقع در شمال شرقی هیوستون نوشت، در جریان این حادثه که روز چهارشنبه رخ داد مأموران پلیس بعد از دریافت تماسی مبنی بر اینکه یک زن مورد اصابت گلوله قرار گرفته به داخل این خانه رفتند و به آنان شلیک شد.

به همین دلیل تیم ضربت، که وظیفه مقابله با افراد به شدت مسلح در آمریکا را بر عهده دارند، از اداره کلانتری این بخش به محل حادثه اعزام شد.

به گفته کلانتر این بخش، این تیم موفق شد با فرد مهاجم به منظور ورود به خانه مذاکره کنند اما به محض ورود، آنها صدای شلیک شنیدند.

این کلانتر گفت مأموران در داخل خانه جسد دو زن و دو مرد را پیدا کردند که یکی از این مرد‌ها فرد مهاجم بوده که در آخر به خود شلیک کرده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال جاری میلادی بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان ۱۲۸۹ مورد در دفاع از خود، ۲۰۴۳ مورد تیراندازی غیرعمدی و ۵۸۷ مورد تیراندازی کور بوده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مأموران پلیس هیوستون تگزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان به وقوع درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه بلاطه واقع در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست اذعان کردند.

منابع میدانی در کرانه باختری نیز از وقوع درگیری میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طوباس خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی روز گذشته در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شد.

روز شنبه نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

کد خبر 6084998

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۲ نفر کشته و ۱۶ تن زخمی شدند
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • عاملان نزاع ودرگیری مسلحانه در شهر بم دستگیرشدند