Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حمزه‌لو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: : یک‌هزار و ٢٧۵ واحد مسکونی به عنوان ظرفیت جدید در اراضی شهرهای بوکان، مهاباد و چایپاره برای اجرای این طرح شناسایی شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت باقی‌مانده برای ثبت‌نام جدید در شهرهای ارومیه، خوی، پلدشت، شوط، سیه‌چشمه،  نقده، محمدیار و شاهین‌دژ در مجموع سه هزار و ۵٨٧ واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در خصوص تعیین تکلیف نهایی وضعیت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پنجم دی ماه به همه متقاضیان جهت تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت مهلت داده شده است. 

حمزه‌لو اضافه کرد: در حال حاضر متقاضیانی که نسبت به پرداخت آورده اولیه اقدام نکرده اند، از فرآیند طرح اقدام ملی حذف شده اند.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با هدف‌گذاری احداث ٢٠ هزار و ٩٧٠ واحد مسکونی آغاز شده که تعداد متقاضیان ثبت‌نامی ۴١ هزار و ١٧۴ خانوار است.

وی افزود: از این تعداد طی پالایش صورت گرفته، برای ۶ هزار و ٨٣١ متقاضی افتتاح حساب و ۴ هزار و ۵٩٧ متقاضی نیز آورده اولیه را پرداخت کرده‌اند. 

استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

طرح "اقدام ملی تولید وعرضه مسکن" به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

برچسب‌ها نقده طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی نقده طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ارومیه اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی توجه به حوزه راه‌سازی را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: اختصاص ۸۰ هزار میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن و راه استان نشانگر این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی که امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با حضور مسئولان و مدیرانی استانی برگزار شد، با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه‌جانبه راه‌های استان اظهار کرد: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم.

وی افزود: به موازات توسعه راه‌ها، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در سراسر استان در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا است که با بهره‌مندی از توانمندی‌های استان شاهد پیشرفت در پروژه‌ها هستیم.

معتمدیان توجه به حوزه راه‌سازی را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: اختصاص ۸۰ هزار میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن و راه استان نشانگر این موضوع است.

وی عنوان کرد: با اقداماتی که در مسیر جاده خوی - رازی انجام می‌گیرد این جاده به مسیر اقتصادی بین‌المللی تبدیل شده است و به مسیری بین‌المللی جهت دسترسی به بازار هدف جهانی مبدل می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو تجلیل و قدردانی شد، همچنین استاندار آذربایجان‌غربی در این مراسم طی حکمی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان را به عنوان مشاور خود در حوزه امور زیربنایی و عمرانی منصوب کرد.

کد خبر 747816

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن