Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:21:46 GMT

پارس‌آبادی‌ها سه هزار و ۲۵۰ واحد خون اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۸۱۳۴

پارس‌آبادی‌ها سه هزار و ۲۵۰ واحد خون اهدا کردند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، ابراهیم امامی در نشست با مدیرکل انتقال خون استان اردبیل اظهارکرد: پارس‌آباد رتبه اول مشارکت اهدا خون در استان اردبیل را دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان پارس‌آباد بدلیل داشتن شرایط خاص ، مهاجرپذیری و جمعیت فعال زیاد نیازمند توجه ویژه است، افزود: انتقال خون پارس‌آباد نیاز بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت منطقه و نیز شهرستان‌های همجوار را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از کادر انتقال خون پارس‌آباد که پا به پای بیمارستان‌ها در جهت بهبود بیماران کرونایی تلاش می‌کنند، گفت: نیاز به فرآوردهای خونی در دوران کرونا افزایش یافته و از خیرین برای اهدا خون دعوت می‌شود.

به گفته او ، مشارکت بانوان در اهدای خون در پارس‌آباد بسیار بالاست.

دکتر شراره دژکام ، مدیرکل انتقال خون استان اردبیل هم در این نشست از راه‌اندازی مرکز پلاسمادرمانی کرونا در استان خبر داد و گفت: افراد بهبود یافته بعد از ۲۸ روز می‌توانند برای مشارکت مراجعه کنند.

برچسب‌ها پارس آباد مغان سازمان انتقال خون ایران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان سازمان انتقال خون ایران بهداشت و سلامت پارس آباد مغان سازمان انتقال خون ایران بهداشت و سلامت اخبار کنکور انتقال خون پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد

به گزارش صدای ایران، سرهنگ سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، ماموران کلاننتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام؛ که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلا" زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند. وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی فبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • اجرای طرح‌های عمرانی درخواستی دانش آموزان فیل آبادی
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه