Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@12:25:08 GMT

بارو کنید قیامتی هم هست!

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۸۲۶۲

ببینید بعضی از نمایندگان از بلندگوی مجلس چگونه بی‌انصافانه و با بداخلاقی تمام هرچه بخواهند علیه این و آن می‌گویند!  

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:این هنر نیست که آدم‌ها را با استفاده از امکانات رسانه ملی که متعلق به ملت است، آماج حملات بی‌انصافانه و خلاف اخلاق قرار دهیم و حتی درباره افراد شریف و خدمتگزار تا انگ و برچسب وابستگی به بیگانگان زدن و جاسوسی برای اجانب پیش برویم با این هدف که خود را حق به جانب و راه خود را صراط مستقیم جلوه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صراط مستقیم آنست که پیامبر رفت و حتی با مشرکان مکه که آنهمه به آن حضرت جفا کرده بودند، با رأفت و رحمت برخورد کرد. اگر پیرو پیامبر رحمت هستیم، باید با کسانی که به این انقلاب و این نظام و این کشور خدمت کرده‌اند ولی به هر دلیل با آنها اختلاف‌نظر داریم و بعضی اقداماتشان را نمی‌پسندیم، به شیوه‌ پیامبر رفتار کنیم. از آنها در هر فرصتی انتقاد کنیم و ایرادهایمان به آنها را بگوئیم و هر قدر مایل هستیم درباره آنها روشنگری کنیم اما در حق آنها بی‌انصافی و بداخلاقی نکنیم.

حتی حق آنهاست که در رسانه ملی به آنها فرصت دفاع از خودشان را هم بدهیم. سایر تریبون‌ها هم همینطور است. امام خمینی می‌فرمودند در مجلس اگر علیه کسی صحبتی شد باید به او فرصت بدهند از خودش دفاع کند. ببینید بعضی از نمایندگان از بلندگوی مجلس چگونه بی‌انصافانه و با بداخلاقی تمام هرچه بخواهند علیه این و آن می‌گویند!
باور کنیم قیامتی هست. باور کنیم که «فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّةٍ خَیْراً یَرَهُ وَ مَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّةٍ شَراً یَرَهُ». کسانی که این وعده قرآنی را باور دارند، از جاده انصاف و اخلاق منحرف نمی‌شوند.

 

اقتصادنیوز/

برچسب ها: مجلس ، نمایندگان مجلس ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LMc

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مجلس نمایندگان مجلس بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی رو به رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعا با واکنش طرف مقابل هم رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی رو به رو شوند، اما این بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که اسرائیلی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و باید سر جای خود بنشینند.

قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکتشان بدهیم و به امید خدا به زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی در ادامه تاکید: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • باور می کنید، این یک حشره باشد؟! (عکس)
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند