Web Analytics Made Easy - Statcounter

یارانه معیشتی دی ماه ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون ایرانی واریز شد اما برخی در پیام‌هایی خبر جدیدی داده‌اند.

به گزارش ایمنا، یارانه معیشتی دی ماه ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون ایرانی واریز شد اما برخی در پیام‌هایی خبر داده‌اند که مبلغ کمتری نسبت به گذشته برای آنها واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت چیست؟

پیش از این اعلام شده بود که قرار است اولین قسط مرحله دوم وام یک میلیون تومانی از این یارانه کسر شود.

طبق اطلاعیه اخیر سازمان هدفمندی یارانه‌ها، همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

حدود هفت میلیون نفر از خانوارهای یارانه‌بگیر معیشتی در آذر ماه مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند. اولین قسط این وام در ماه جاری از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام برایشان واریز شده کسر شده است.

منبع: تجارت نیوز کد خبر 465480

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یارانه معیشتی دی یارانه نقدی یارانه یارانه معیشتی یارانه حمایتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یارانه معیشتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد