Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه نهم دی ماه، افزود: ۹ دی حاوی پیامی و دست رد بر سینه کسانی بود که با دروغ پردازی و آشوب‌گری دنبال دنیای پست خود بودند، هشداری که امروز نمایندگان، نخبگان، استادان و دلسوزان نظام اسلامی باید مورد توجه قرار دهند این است که فتنه‌های قبل از ۹ دی رفع نشد بلکه دفع شد و هر ده سال یکبار برنامه‌ریزی کردند و کشور را به آشوب کشاندند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نظام را به لبه پرتگاه سقوط بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اگر امروز غفلت کنیم با توطئه‌هایی که امروز دارند و دوگانگی‌هایی که همیشه در آستانه انتخابات راه می‌اندازند مانند دوگانه مذاکره یا معیشت، جنگ یا معیشت، هسته‌ای یا معیشت، آمریکا یا معیشت، فتنه‌هایی بوده که همیشه دنبال کردند و اگر مردم را در همین ایامی که ایام فاطمیه و بصیرت زهرایی است بیدار و آگاه نکنیم همین دوگانگی‌ها ممکن است دوباره فتنه‌هایی را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم یادآور شد: در قرآن کریم به فتنه‌گران هشدار داده شده که فکر نکنند فتنه‌هایی که برپا می‌کنند دامن مردم را خواهد گرفت بلکه باید بدانند که فتنه‌ها دامن خودشان را هم خواهد گرفت؛ خوش‌بینی، دلدادگی و آویزان شدن به دشمن نتیجه‌ای جز سرافکندگی در پیشگاه ملت ندارد.

فلاحی خطاب به مردم با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ضعف مدیریتی است، تصریح کرد: این وضعیت نتیجه ناکارآمدی مدیریتی است که به هشدار‌های مقام معظم رهبری توجه نکرد که فرمودند مشکلات اقتصادی کشور راه حل بیرونی ندارد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم

رئیس جمهور گفت: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی ‌در اجتماع باشکوه مردم سمنان با قدردانی از استقبال گرم مردم تصریح کرد: باور بنده این است که این استقبال مردم نشانه عشق به انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌هاست و مبحت آنها به بنده نیز صرفا به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت است و بنده این محبت و حضور مردم را برای خود مسئولیت‌آور می‌دانم.

رئیس جمهور برخورداری از فرهنگ غنی، علم، ایمان و دلدادگی به دین را از ویژگی‌های تمدنی و تاریخی مردم سمنان برشمرد و افزود: مردم سمنان مردمی باایمان و امیدوار هستند؛ دو اصلی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای انسان‌های سالک و دلداده به انقلاب محوری عنوان شده است. دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف، با ایجاد و گسترش شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان ما به عنوان دو رکن اساسی برای موفقیت و پیشرفت را هدف قرار دهد، اما امروز شاهدیم که به رغم خواست دشمن و با همت و تلاش همین جوانان و حمایت دولت 8 هزار و 400 واحد تولیدی راکد احیا شده است.

رئیسی با اشاره به نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، رسیدگی به مشکلات در حوزه‌های آب، برق، جاده، درمان و دیگر بخش‌ها را وجه اصلی همت و تلاش دولت مردمی برشمرد و اظهار داشت: دولت مردمی در مواجهه با مشکلات از کنار آنها عبور نمی‌کند، بلکه برای آن مشکل چاره‌اندیشی و برای رفع آن تلاش می‌کند. از صبح امروز تا کنون پیگیر کیفیت اجرای مصوبات سفر اول دولت به سمنان بودیم و از جمله از نیروگاه سیکل ترکیبی، خط انتقال آب و نیروگاه تجدیدپذیر بازدید و بخش‌های جدید آن را افتتاح کردیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه رفع دغدغه مردم در زمینه مسکن نیز از دیگر برنامه‌های دولت است، به افتتاح 2 هزار واحد مسکونی در جریان این سفر اشاره کرد و با بیان اینکه 19 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان در دست ساخت است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که نرخ بیکاری در استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته و با فعال شدن تولید در عرصه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها اشتغال رونق گرفته است.

رئیسی با بیان اینکه دولت به خدمتگزاری برای شما مردم افتخار کرده و با اتکا به شعار «ما می‌توانیم» شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: همانطور که عملیات «وعده صادق» با تلاش رزمندگان و مجاهدان ما در سنگر مبارزه با دشمن تحقق یافت در سنگر تولید نیز با دنیایی از امید و ایمان حرکت کرده و با باور ما می‌توانیم همه مشکلات را حل خواهیم کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید تا آنها را متوجه جنایات و نسل‌کشی‌هایشان کند؛ ‌یقین داریم همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی به ما آموختند، در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

دیگر خبرها

  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد