Web Analytics Made Easy - Statcounter

سونا صرفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه زنجان با دمای هوای ۹ درجه سانتیگراد زیرصفر طی ۲۴ ساعت گذشته به عنوان چهارمین استان سرد کشور گزارش شد، افزود: اردبیل، بجنورد در استان خراسان شمالی و تبریز به ترتیب با میزان دمای ۱۶- ، ۱۴ و ۹.۵ درجه سانتیگراد زیر کشور سردترین مناطق کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه سانتیگراد گرمتر شده است.

به گفته صرفی، کمینه و بیشینه دمای هوای این استان طی ۲۴ ساعت گذشته در خیرآباد ۱۷- و ۶،  سجاس ۱۱- و ۵، صائین قلعه ۱۲- و ۴، زنجان ۹- و ۶، فرودگاه زنجان ۸- و ۵، دانشگاه زنجان ۹- و ۷، نیک پی ۹- و ۷،  باش قشلاق گرماب ۸- و ۵، زرین رود ۸- و ۸، گرماب ۸- و ۵، حلب ۹- و ۹، ابهر ۸- و ۷، دندی ۸- و ۹، فیله خاصه ۷- و ۶، خرمدره ۶- و ۵، ماه نشان ۷- و ۷، قیدار ۵- و ۶، پری ۶- و ۷، گیلوان ۳- و ۱۴، آببر ۱ و ۱۱ و چورزق ۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد به ثبت رسید.   

وی با بیان اینکه برای روزهای پایانی هفته جاری بارش برف و باران برای استان زنجان پیش‌بینی نمی‌شود، تصریح کرد: به علت سکون و پایداری هوا احتمال تجمع آلاینده ها به ویژه در مناطق صنعتی وجود خواهد داشت.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها

به گزارش صدای ایران،صادق ضیاییان براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: امروز(۲۹ فروردین) در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق واقع در فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این روز بیشینه بارش در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۳۰ فروردین) در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب، جمعه (۳۱ فروردین) در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی، شنبه (۱ اردیبهشت) و یکشنبه (۲ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر بخش‌هایی از مرکز و جنوب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس شمالی و مرکزی بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه اظهار کرد: امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان مواج و طوفانی و پنجشنبه و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه ( ۳۱ فروردین)  صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش  ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶  و حداکثر دمای  ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه  ۲ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۶ و ۳۷  دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.


دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • افزایش دمای هوای همدان
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود