Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:56:55 GMT

پلیس: دوربین های ثبت تخلفات سالم هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۱۰۲۷

پلیس: دوربین های ثبت تخلفات سالم هستند

به گزارش تابناک به نقل از میزان، سرهنگ عین اله جهانی در واکنش به شایعات خرابی دوربین‌های ثبت تخلفات در جاده‌های کشور گفت: واقعیت این است که دوربین‌ها کاملا سالم هستند و ما روز گذشته این مسئله را به صورت میدانی بررسی کردیم.

وی با اشاره به جاده‌های شمال کشور ادامه داد: هر خودرویی که با پلاک غیربومی در جاده‌ها از زیر دوربین‌ها رد شود، پس ده الی بیست و پنج ثانیه پیامک دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: مردم به شایعاتی که خبر از خرابی دوربین‌ها دارند، توجه نکنند و بدون مجوز در جاده‌ها تردد نکنند.

یک هفته تا پایان طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی فرصت باقی است

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا درباره موتورسیکلت‌های رسوبی گفت: زمان باقی مانده برای ترخیص موتررسیکلت‌های رسوبی تنها یک هفته است.

وی افزود: شهروندان دقت کنند که این طرح بسیار استثنایی است، زیرا هزینه‌های پارکینگ بر اساس تعرفه سال ۹۴ دریافت می‌شود.

سرهنگ جهانی بیان کرد: همچنین پرداخت جرائم به صورت قسطی خواهد بود بنابراین در این مرحله از طرح، ترخیص موتورسکیلت‌ها بسیار به صرفه‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تاکنون استقبال خوبی از این طرح شده و امیدواریم بیشتر موتورسیکلت‌ها تا پایان طرح، از پارکینگ‌ها ترخیص شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی دوربین های ثبت تخلفات خرابی دوربین ها کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی دوربین ها جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: «با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.»

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.
کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس