Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@21:25:47 GMT

نوزاد شادگانی در آمبولانس به دنیا آمد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۱۰۸۰

نوزاد شادگانی در آمبولانس به دنیا آمد

امین منصوربیگی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: در پی درخواست امداد خواهی از فوریت های پزشکی برای مادر باردار ۳۹ ساله شادگانی در ساعت ۰۲:۵۷ بامداد، به طور سریع یک تیم امدادی از نزدیک ترین پایگاه فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از حضور بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی مادر باردار را برای اعزام به زایشگاه بیمارستان به آمبولانس منتقل کردند اما به سبب شدت یافتن دردها زایمان و قریب الوقوع بودن انجام زایمان، تکنسین های اورژانس ۱۱۵ شرایط را برای انجام زایمان در کابین آمبولانس فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی با اتکاء به دانش و مهارت های خود، حمایت های درمانی در حین زایمان را برای مادر باردار انجام دادند که به لطف پروردگار و کمک تکنسین های اورژانس ۱۱۵، مادر باردار شادگانی سومین نوزاد پسر خود را با موفقیت و سلامت کامل در آمبولانس به دنیا آورد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان یادآور شد:  مادر و نوزاد پس از بهره مند شدن از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی جهت ادامه مراقب های تخصصی تر به زایشگاه بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منقل شدند.

منصوربیگی، از مادران باردار خواست تا با مراجعه به موقع جهت دریافت مراقبتهای بارداری از خطرات احتمالی زایمان های خارج از مراکز درمانی برای مادر و نوزاد جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون این هشتمین زایمان موفقی است که توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی آبادان در آمبولانس انجام می شود، گفت: آقایان مهدی زارعی و وحید نقدی نژاد کارشناسان فوریت های پزشکی حاضر در این ماموریت بودند که به زایمان مادر باردار در آمبولانس کمک کردند.

46

کد خبر 1471535

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوریت های پزشکی مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند

مهدی ژاله چیان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: کل موالید استان در سال گذشته به تعداد ۱۳ هزار و ۹۲۳ نفر بودند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ نوزاد به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال اختصاص دارند.

وی اضافه کرد: میزان ولادت های ثبت شده در این استان در پاییز سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل رو به رشد بوده است.

ژاله چیان، هوشمندسازی و الکترونیکی شدن امور را از رویکردهای مهم ثبت احوال عنوان و خاطرنشان کرد: صدور آنی شناسنامه برای نوزادان در اغلب بیمارستان های استان انجام می گیرد که به تبع آن شناسنامه نوزاد در سریعترین زمان و بدون مراجعه والدین به ثبت احوال تحویل آنها می‌شود.

این مسوول اظهار داشت: سازمان ثبت احوال اگرچه از نظر قدمت مجموعه ای با سابقه و قدیمی است ولی از لحاظ کارکرد کاملا به روز حرکت می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند