Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، تصادفات این ساعات در معابر شهری را به صفر رسانده است.

سرهنگ علیرضا عباسی، امروز پنج‌شنبه ۱۱ دی اعلام کرد: همکاری مردم خراسان جنوبی در اجرای محدودیت‌های تردد از اول آذر ماه تاکنون بیش از ۹۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی و ۷۸ درصدی تصادفات جرحی از آغاز محدودیت‌های تردد در استان را نتیجه این همکاری ذکر کرد.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی یادآور شد: همکاری ارزشمند مردم در رعایت محدودیت‌های ترافیکی هم کرونا هم تصادفات را کاهش داده است و امیدواریم با تداوم همراهی و همکاری مردم این روند کاهشی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث رانندگي تصادف منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899480

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان