Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان قربانی روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا فرمانداری تهران به عنوان مرجع صدور مجوزهای تردد بین شهریِ خودروها مشغول به خدمت بوده که در این مدت خدمات بسیار خوبی به مردم و دستگاه‌ها ارائه شده است.

وی ادامه داد: لذا به دلیل وجود مشکلاتی مانند ازدحام تعدد درخواست‌ها و همچنین ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌ بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، با تصمیمات اتخاذ شده صدور مجوزهای مذکور از روز شنبه سیزدهم تا سه شنبه شانزدهم دی‌ماه متوقف و پس از آن بصورت آنلاین ارائه خواهد شد و دیگر مراجعه حضوری نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین آدرس سایت مذکور و نحوه درخواست و شرایط مجوز نیز متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز گذشته(چهارشنبه) در جلسه طرح شهید سلیمانی در مورد برخی تجمعات برای دریافت مجوز تردد استانی گفته بود: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی از جمله منع تردد شبانه و منع تردد بین استانی اعمال شده تا با کاهش میزان تردد شرایط برای مدیریت بیماری کرونا فراهم شود.
وی افزود: درخواست شهروندان در موارد ضروری برای تردد بین استانی سبب تجمع در مقابل فرمانداری تهران شده بود که فاصله‌گذاری‌ اجتماعی را کاهش می‌داد، به منظور مدیریت این روند، اختیار به فرمانداران استان واگذار شده، ضمن اینکه چند محل در شهر تهران نیز برای این امر اختصاص یافته تا رعایت فاصله گذاری اجتماعی محقق شود.

استاندار تهران تاکید کرد: کاهش میزان بستری و فوتی‌های کرونایی در نتیجه محدودیت‌های اعمال شده و تعامل شهروندان حاصل شده، از اینرو باید این روند استمرار پیدا کند تا دستاوردهای موجود حفظ شود.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا شهر تهران تردد جاده ای محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا شهر تهران کرونا ویروس کرونا شهر تهران تردد جاده ای محدودیت های کرونا اخبار کنکور تردد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.


وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس