Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و بهره برداری این تقاطع تا پایان سال جاری، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهری است که در رفع مشکلات ترافیکی ورودی شهر کرمانشاه بسیار مؤثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر هموار ساختن راه توسعه و پیشرفته شهر کرمانشاه، افزود: یکی از شاخص‌های کلانشهر شدن تعریف و اجرای یکسری پروژه‌های عمرانی جدید و تسهیل کننده تردد است که این تقاطع در تعریف شاخص‌های کلانشهر کرمانشاه بسیار مؤثر بوده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی با توجه به ابعاد کار و نحوه اجرا یکی از بزرگترین تقاطع‌های غیر همسطح در کشور است، تاکید کرد: در زمان اجرا این پروژه در تردد مردم خللی به وجود نیامده که همین امر عملیات اجرایی را با سختی مواجه کرده است.

بازوند گفت: با وجود محدودیت‌های بسیار در بحث منابع مالی و اعتباری موجود، خوشبختانه این پروژه مشکل مالی ندارد.

کد خبر 5109418

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه پروژه عمرانی قاسم سلیمانی هوشنگ بازوند قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان بصیرت شیوع کرونا شهرستان کرج ایام فاطمیه آلودگی هوا حماسه نهم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز

دریافت 45 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب که به طرح نجات تبریز موسوم است به عنوان بزرگترین پروژه مسیرگشایی و عمرانی شهر هزار میلیارد تومان برای تملک و اجرای آن هزینه می‌شود. فاز اول پروژه خرداد ماه قابل بهره برداری خواهد بود. ۴۵ متری انقلاب حدود یک و نیم کیلومتر طول دارد و در ساماندهی بخشی از محلات کم برخوردار شهر مؤثر خواهد بود.

کد خبر 6082702

دیگر خبرها

  • ساخت دو تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید استوار
  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد
  • عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود