Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: ۳۰ درصد منابع شرکت‌های سهام عدالت در پروژه‌های سودآور استان‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود تا زمینه درآمدهای مستمر برای سهامداران که از دهک‌های پایین جامعه هستند، فراهم شود.

محمدرضا پوررضایی روز پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت سهام عدالت در استان زنجان، افزود: درآمدهای سرمایه گذاری در پروژه های سود آور و سود حاصل از سهام عدالت، می تواند پشتوانه ای برای دهک های پایین جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه افراد با روش غیرمستقیم، مدیریت سهام عدالت خود را به شرکت های سرمایه گذاری استانی واگذار کرده اند، اظهار داشت: از حدود ۴۹ میلیون سهامدار سهام عدالت که در سطح کشور وجود دارد، حدود ۴۱ درصد که شامل بیش از ۱۸ میلیون سهامدار می‌شود روش مستقیم و الباقی حدود ۵۹ درصد که بیش از ۲۷ میلیون سهامدار هستند، روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند.

پوررضایی افزود: از زمان واگذاری سهام های عدالت تا کنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از سهامداران نیز فوت شدند که فرآیند تعیین تکلیف سهام آنان باید از سوی وراث انجام پذیرد.

وی درباره آخرین وضعیت مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی نیز اظهار داشت: تا به حال مجامع شرکت های سرمایه گذاری پنج استان در کشور برگزار شده و از ۲۰ تا ۳۰ دی ماه جاری نیز قرار است مجامع ۲۰ استان دیگر برگزار شود.

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه برگزاری مجامع شرکت ها به صورت الکترونیکی خواهد بود، اظهار داشت: باید زمینه مشارکت حداکثری سهامداران در مجامع فراهم شود و در صورت به حد نصاب نرسیدن، تشکیل مجمع به بهمن ماه موکول می شود.

پوررضایی با بیان اینکه سهامداران سهام عدالت باید در سامانه (سجام) ثبت نام کنند، گفت: استفاده از مزایای سهامداری همانند دریافت سود، حضور در مجمع و خدمات الکترونیک مشروط به ثبت نام در (سجام) و احراز هویت است.

با بیان اینکه استان زنجان در زمینه بازار سرمایه از استان های نمونه کشور است، افزود: مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت این استان، ۲۳ دی ماه برگزار می شود.  

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: در مجموع از تعداد ۷۹۲ هزار و ۵۵۹ نفر مشمولان نهایی سهام عدالت در این استان ۴۱۱ هزار و۶۱۷ نفر معادل ۵۲ درصد روش مستقیم و ۳۸۰ هزار و ۹۴۲ نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند.  

ابوالفضل عباسچیان افزود: برای حضور در مجمع و انتخابات اعضای هیأت مدیره شرکت‌ سرمایه‌گذاری استان زنجان، از کلیه مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند درخواست می‌شود که هرچه سریع‌تر و در صورت امکان از بسترهای فضای مجازی و اینترنتی در سامانه سجام ثبت‌نام کنند زیرا شرط اول رأی دادن ثبت‌نام در سامانه سجام است.

وی اظهار داشت: در روش مستقیم مدیریت سهام به خود فرد منتقل شد ولی در روش غیرمستقیم مدیریت سهام به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی منتقل شده و مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هستند و مدیریت سهام این افراد توسط هیات مدیره منتخب که توسط سهامداران انتخاب خواهند شد، انجام می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003CXP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سهام عدالت سرمایه گذاری روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت مدیریت سهام استان زنجان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی