Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم جشنواره سرباز وطن (نسل سلیمانی) ویژه برنامه بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه به نمایندگی از همه فرهنگیان براب ادای دین به این شهدای بزرگوار که از وجودشان ایثار کردند به این مراسم آمده ام، اظهار کرد: در فرهنگ دینی ما شهید شاهد و گواه بر همه بندگان خداست و زندگی آن‌ها فقط در لحظه شهادت آن‌ها فهمیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در فرهنگ قرآنی ما شهیدان زنده هستند و برای رسیدن به این مرتبه راه پر پیچ و خمی را طی کرده و سختی‌های بسیاری را به جان خریدند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به نمایندگی از خیل عظیم فرهنگیان برای تجدید بیعت آمده ام، اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت درصدد پرورش انسان‌هایی است که الگوی آن‌ها سردار شهید سلیمانی است.

او تصریح کرد: دانش آموزان امروزی در دوره‌ای زندگی کرده اند که با تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی آشنا هستند و این جایگاه شهید والامقام حاصل یک عمر تلاش صادقانه و کوشش فداکارانه است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در تلاش هستیم تا این الگو را در تاریخ تعلیم وتربیت ایران ثبت کنیم تا راهنمای خوبی را برای آینده خود داشته باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حاجی میرزایی وزیرآموزش و پرورش پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده 100 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی ۵ سال آینده ۱۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۵۰۰ هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان