Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس به طور سرزده از مجتمع قضایی تصادفات و مجتمع شماره یک شورا‌های حل اختلاف شیراز بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی کرد.

خبرگزاری میزان -  رئیس کل دادگستری استان فارس به طور سرزده از مجتمع قضایی تصادفات و مجتمع شماره یک شورا‌های حل اختلاف شیراز بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی دیدار‌های سرزده از حوزه‌ها و مجتمع‌های قضایی را از رویکرد‌های مهم نظارتی دستگاه قضایی در استان خواند و افزود: باید میزان رضایتمندی مردم در همه شهر‌ها و بخش‌های استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت نظارت بر حُسن انجام امور در مجتمع‌های قضایی بر عهده سرپرستان و مدیران است خواستار نظارت حداکثری مدیران واحد‌های قضایی در سراسر استان بر زیر مجموعه شد و تصریح کرد: با اعمال مدیریت صحیح و دقیق می‌توان ضمن برقراری نظم در ارائه خدمات قضایی رضایتمندی عمومی از خدمات ارائه شده را به بالاترین سطح افزایش داد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس به موضوع اهمیت کار مرکز توسعه حل اختلاف، داوری و میانجگری در کاهش دعاوی در محاکم قضایی اشاره کرد و ییان داشت: تمرکز شورا‌ها باید بر حل و فصل دعاوی و به سازش رساندن آن باشد.

وی در بازدید از مجتمع قضایی رسیدگی به تخلفات و جرائم راهنمایی و رانندگی شیراز نیز به آمار عملکردی شعب اشاره کرد و گفت: قضات و کارکنان مجتمع علاوه بر تکریم ارباب رجوع و دقت در کار قضایی نسبت به آمار عملکردی ماهانه حساسیت داشته باشند و در رسیدگی سریع و مختومه کردن به موقع پرونده‌ها اهتمام بیشتر و ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در پایان بر نظارت دقیق رئیس مجتمع و قضات بر عملکرد کارکنان و رعایت ضوابط اداری تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: در دوران تحول قضایی همه اجزاء مجموعه قضایی باید دغدغه اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با امر تحول داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری فارس بازدید سرزده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری فارس بازدید سرزده مجتمع قضایی استان فارس حل اختلاف شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است