Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملا سیدمحمد محمدی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از کودکان و نوجوانان هنرمند این شهرستان به مناسبت یادواره اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: شخصیت و تاثیرگذاری شهدا به ویژه سردار سلیمانی بیشتر برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی تبیین شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر نهادینه شود.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی برای وحدت و آرامش میان مسلمانان در مقابل تمام دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه روانسر با بیان اینکه در راستای وحدت، برادری و دشمن شناسی باید بصیرت داشته باشیم ادامه داد: وظیفه تمام آحاد جامعه و به ویژه روحانیون و آموزش و پرورش این است که بیشتر به مقوله دشمن شناسی بپردازند و با افکار تندرو مذهبی و افراطی مقابله کنند.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: سردار شهید سلیمانی متعلق به همه اقشار و مذاهب اسلامی است.

سعدی مصطفی زاده افزود: امروز بصیرت افزایی یکی از دستاوردهای انقلاب و شهدای والامقامی چون شهید سلیمانی است و همه ما وظیفه داریم آن را به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه کنیم.

وی اظهار داشت: ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان کشور منتقل کنیم چرا که باید این نسل به عنوان سرمایه کشور تقویت شوند.

فرماندار روانسر تاکید کرد: وحدت ضرورت امروز جهان اسلام است و در این برهه حساس کنونی باید حافظ وحدت، دستاوردهای انقلاب و خون شهدا باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر نیز گفت: مراسم تجلیل از کودکان و نوجوانان هنرمند این شهرستان با هدف معرفی بیشتر و بهتر شخصیت و جایگاه سردار سلیمانی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نوجوانان برگزار شده است.

حجت الاسلام رهبر محمدی افزود: در این مراسم از ۱۰ نوجوانان شهرستان که در قالب نقاشی آثار برتری را ارایه داده بودند تجلیل شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر شهید قاسم سلیمانی نقاشی نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر شهید قاسم سلیمانی روانسر شهید قاسم سلیمانی نقاشی نقاشی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است