Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@10:46:10 GMT

مراسم گلباران مزار شهدا

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۲۴۷۹

مراسم گلباران مزار شهدا

در آستانه سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان در قم و شیراز قبور شهدای مدافع حرم عطرافشانی و گلباران شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این مراسم، حاضران با قرائت فاتحه و صلوات به ارواح پاک شهدا، انقلاب اسلامی و امام شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی نام و یاد شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند و با عطرافشانی و نثار شاخه‌های گل با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برچسب ها: گلباران ، مزار شهدا ، سالگرد شهادت ، سردار سلیمانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گلباران مزار شهدا سالگرد شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب

سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در مراسم مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

 مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان