Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقیم صبحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: همزمان با دهه بصیرت سه فقره جهیزیه تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خلخال شد.

وی افزود: ارزش ریالی جهیزیه‌های اهدا شده به مددجویان،  ۳۶میلیون تومان و با هدف ازدواج آسان و کمک به معیشت آنان است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خلخال، حفظ کرامت انسانی مددجویان را از اولویت‌های اصلی کمیته امداد عنوان کرد و بیان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۲۵فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از کمک‌های حمایتی کمیته امداد شهرستان خلخال در احداث و خرید مسکن شهری و روستایی به مددجویان از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: در این راستا ۶۰ دستگاه منزل مددجویی تحویل مددجویان و نیازمندان واقعی مسکن شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال از توزیع لوازم خانگی به ۱۳ خانواده محروم و توزیع بسته معیشتی و سبد کالاهای اساسی به خانواده‌های نیازمند، برگزاری نشست بصیرتی و تجلیل از ایثارگران، بازدید از مددجویان و کارگاه‌های اشتغالزایی کمیته امداد شهرستان خلخال در مناطق مختلف شهرستان رزرو میز خدمت در مناطق محروم روستایی شهرستان خلخال خبر داد.

وی از ادامه کمک‌های مومنانه در شهرستان خلخال درحوزه‌های آموزشی خبر داد و اذعان داشت: توزیع بیش از ۱۴ دستگاه تبلت به ارزش ریالی ۴۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان محروم  از سوی خیرین و کمیته امداد در مدارس شهرستان از جمله اقدامات حمایتی در سال‌جاری است.

صبحی از ورود فصل سرما و نیاز برخی از خانواده‌‌های مددجو به بخاری گازی اشاره کرد و گفت: به همت کمیته امداد شهرستان خلخال و هم افزایی واحد اکرام و کمک مراکز نیکوکاری، بیش از ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز تحویل مددجویان نیازمند شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان خلخال جهیزیه تبلت کمیته امداد شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که روز پنجشنبه و با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

در این مراسم که رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حمید صمیمی افزود: در اسلامشهر نیز امروز ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه این مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره آماده سازی این جهیزیه‌ها پرداخت.

کد خبر 6082125

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان