Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:20:23 GMT

وجه سهام عدالت فروش رفته را چگونه پیگیری کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۳۰۶۳

وجه سهام عدالت فروش رفته را چگونه پیگیری کنیم؟

ایسنا/زنجان مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سهام‌داران می‌توانند وضعیت فروش سهام عدالت خود را از سامانه ۱۵۶۹ پیگیری کنند.

محمدرضا پوررضایی ظهر امروز (۱۱دی‌ماه) در حاشیه  جلسه بررسی وضعیت سهام عدالت استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد سهام مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند، آزادسازی شده و ۴۰ درصد مابقی نیز آزادسازی می‌شود که با آزادسازی سهام عدالت برای مشمولان سهام عدالت در روش مستقیم، این افراد عملاً فعال بازار سرمایه محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخشی از سهام مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، جزو شرکت‌های سرمایه‌پذیر غیربورسی است، افزود: پس از ورود شرکت به بورس، شرکت هلدینگ تشکیل شده و سهام‌داران عدالت به روش مستقیم و به روش غیرمستقیم سهام‌داران این شرکت‌ها خواهند بود.

این مسئول با اشاره به قابل فروش بودن ۶۰ درصد سهام افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، ادامه داد: این سهم‌ها در پرتفوی افراد قرار ندارد ولی در سامانه سهام عدالت نمایش ‌داده شده و در سامانه معاملات قابلیت فروش سهام وجود دارد. در برخی موارد هم افرادی که سهام خود را برای فروش گذاشتند ولی هنوز پول آن به حساب فرد واریز نشده، نشان از آن دارد که سهم آن‌ها به فروش نرفته است و می‌توانند آن را از سامانه ۱۵۶۹ پیگیری کنند.

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تصریح کرد: کلیت امر در بحث فروش بر این است که فرد پس از بارگذاری دستور فروش در سامانه، عملیات فروش انجام و مبلغ آن به صورت اتوماتیک به حساب فرد واریز می‌شود، مگر اینکه سفارش فروش بارگذاری و هنوز فروش تکمیل نشده باشد و یا در شماره حساب فرد مشکلی باشد که امر بسیار نادری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت پذیری و دلسوزی تمامی دست اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها، احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

کد خبر 6086396 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی