Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی از حضور ۲۰ هزار و ۶۱۱ نفر در رقابت هشتمین دوره آزمون استخدامی ادارات و نهادهای دولتی استان خبر داد.

حیدر فتح زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هشتمین آزمون استخدامی ادارات و نهادهای دولتی با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر در سطح استان روزهای یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های تبریز، اهر، آذرشهر، اسکو، بناب، مرند، ملکان، مراغه و میانه در روزهای یاد شده برگزار می‌شود که از تعداد کل شرکت کنندگان، تعداد ۸۴۶۲ نفر یعنی 41.1 درصد را مردان و ۱۲ هزار و ۱۴۹ نفر یعنی 58.9 درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: در این آزمون از تعداد کل شرکت کنندگان تعداد ۱۶۲۷ که ۷.۹ درصد آن‌ها را شامل می‌شوند، پس از قبولی در آزمون پذیرش می‌شوند.

فتح زاده افزود: از ۱۶۲۷ نفر پذیرفته شده نیز ۱۰۱۹ نفر (۶۲.۶ درصد) قبولی آزاد، ۴۷۵ نفر(۲۹.۲ درصد) سهمیه ۲۵ درصد، ۷۶ نفر(۴.۷ درصد) سهمیه پنج درصد و ۵۷ نفر ( ۳.۵ درصد) نیز سهمیه سه درصد را شامل هستند.

وی بیشترین تعداد قبولی این آزمون را مربوط به آموزش و پرورش با تعداد ۱۴۹۲ نفر (۹۱.۷ درصد)، استانداری آذربایجان شرقی ۴۱ نفر، بهزیستی ۲۰ نفر و کمترین تعداد را مربوط به جهاد کشاورزی و اداره ورزش و جوانان و حوزه هنری هر کدام یک نفر عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح آمارگیری از دامداری‌های کشور نیمه دوم فصل پاییز سال ۱۴۰۲ اجرا شد. در این طرح آمارگیری که به صورت نمونه‌ای اجرا شد، اطلاعات مربوط به تعداد انواع دام، مقدار تولید شیر، تغییرات تعداد دام (تعداد دام خریداری شده، تعداد دام پروار شده، تعداد دام فروخته شده، تعداد دام زاییده شده، تعداد دام ذبح شده و تعداد دام تلف شده)، مقدار علوفه مصرفی، ارزش سرمایه‌گذاری و دریافتی‌ها و پرداختی‌های دامداری‌ها گردآوری شده است. این طرح آمارگیری با بیش از ۴۴۰ نیروی انسانی (آمارگیر، بازبین و کارشناس) با مراجعه حضوری به واحدهای نمونه اجرا شد. این طرح آمارگیری با فاصله زمانی سه ساله اجرا می‌شود و نتایج آن در سطح استان استخراج و منتشر می‌شود.

بر اساس نتایج حاصل از این طرح، ۱.۳ میلیون بهره‌برداری دارای دام در سطح کشور وجود دارد که تعداد دام موجود در این دامداری‌ها شامل ۴۴ میلیون رأس «گوسفند و بره» ۱۶.۳ میلیون رأس «بز و بزغاله»، ۵.۴۵ میلیون رأس «گاو و گوساله»، ۲۰۰ هزار رأس «گاومیش و بچه گاومیش» و ۱۷۰ هزار نفر «شتر و بچه شتر» بوده است.

تعداد گاو و گوساله به تفکیک نژاد، شامل «۱.۶۵ میلیون رأس نژاد اصیل»، «۲.۳۳ میلیون رأس نژاد آمیخته» و «۱.۴۷ میلیون رأس نژاد بومی» بوده است. تعداد گاو و گوساله نژاد اصیل در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۲ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است (تعداد گاو و گوساله اصیل در سال ۱۳۹۹ حدود ۱.۲۵ میلیون رأس بوده است).

بیشترین تعداد گوسفند و بره در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و خوزستان؛ بیشترین تعداد بز و بزغاله در استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان؛ و بیشترین تعداد گاو و گوساله در استان‌های مازندران، تهران و گیلان نگهداری شده است.

طی ۳۶۵ روز منتهی به زمان آمارگیری، ۹.۱ میلیون تن شیر در دامداری‌های کشور تولید شده است که استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بیش‌ترین مقدار تولید شیر دام را به خود اختصاص داده‌اند.

برای مشاهده اطلاعات کامل خبر به فایل پیوست مراجعه کنید.

کد خبر 6086520

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی