Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مس سونگون ورزقان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در دیداری خانگی برابر تیم تازه‌وارد و البته آماده راگا تهران صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، چهارمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور فردا (جمعه ۱۲ دی ماه ) با برگزاری ۶ دیدار در گروه‌های اول و دوم سپری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، تیم مس سونگون ورزقان که در گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن پورشریفی تبریز پذیرای راگای تهران خواهد بود.

مسی‌ها پس از شکست در اولین بازی خود برابر سن‌ایچ ساوه که با نتیجه 4 بر 3 رقم خورد، در هفته دوم با برد 2 گله مقابل میهمانشان بازارهای روز کوثر اصفهان این باخت را جبران کردند. نارنجی‌پوشان در ادامه در هفته سوم با قرعه استراحت نفس چاق کرده! و حالا در هفته چهارم میزبان راگا تهران خواهند بود.

مشکل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال غیبت علیرضا افضل سرمربی این تیم است که همچنان به دلیل محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. با این حال، پایان محرومیت مسلم اولادقباد ستاره ملی‌پوش مس و بازگشت این بازیکن به ترکیب لاله‌های نارنجی خبر خوبی برای این تیم در بازی خانگی فرداست.



 

در طرف دیکر، راگا تهران به عنوان نماینده پایتخت با وجود اینکه اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند نتایج درخشانی کسب کرده است. راگایی‌ها در سه هفته گذشته به ۲ برد خارج از خانه دست یافته‌اند که این عملکرد برای تیم تازه‌وارد فوق‌العاده محسوب می‌شود.

زردپوشان تهرانی در گام نخست مقابل بازار روزهای کوثر اصفهان به پیروزی 3 بر یک رسیدند و سپس در هفته سوم در زمین حفاری اهواز دست به کار بزرگی زده و در برابر این تیم مدعی نیز با نتیجه پرگل 4 بر 2 صاحب برتری شیرین دیگر شدند.

در مورد تیم راگا لازم به ذکر است که هدایت این تیم را «محمد کشاورز» کاپیتان سال‌های اخیر تیم ملی کشورمان بر عهده دارد. البته این بازیکن باتجربه جزو مربی-بازیکن‌های این فصل فوتسال کشور بوده و در دو بازی قبلی نیز برای تیمش به میدان رفت.


در جدول گروه دوم، مس سونگون با ۳ امتیاز در رده چهارم حضور دارد و راگا با ۶ امتیاز یک پله بالاتر در جایگاه سوم ایستاده است. با توجه به شرایط جدول، مسی‌ها در این دیدار خانگی در صورت پیروزی با اختلاف ۲ گل جای حریف را در جدول خواهند گرفت.

برنامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گروه اول:

گیتی‌پسند اصفهان – کراپ الوند قزوین (سالن مخابرات اصفهان)
شهید منصوری قرچک – شهروند ساری (سالن هفتم تیر قرچک)
مقاومت البرز – مجتمع فردوس قم (سالن انقلاب کرج)

گروه دوم:

مس سونگون ورزقان – راگای تهران (سالن شهید پورشریفی تبریز)
سن ایچ ساوه – ملی حفاری اهواز (سالن فجر ساوه)
فرش آرای مشهد – بازار‌های روز کوثر اصفهان (سالن شهید بهشتی مشهد)

مسابقات این هفته به صورت همزمان از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد و تیم‌های اهورا بهبهان و ایمان شیراز با قرعه استراحت روبرو هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه مدافع عنوان قهرمانی را سورپرایز کرد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران و در بازی اول بین تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد، در ست اول شهرداری ارومیه شروعی طوفانی داشت و با درخشش پوریا فیاضی توانست شش امتیاز جلو بیفتند.

اما در امتیاز 17 بر 11 تیم شهداب با تعویض‌های محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد و آوردن میلوش و صابر جواهری به بازی برگشت و اختلاف را به یک رساند.

شهرداری‌چی‌ها که ست برده را در خطر باخته می‌دیدند به خود آمدند و با استفاده از اشتباهات فردی شهدابی‌ها توانستند ست اول را با نتیجه 25 بر 22 از آن خود کنند. امتیاز آخر این ست با آبشار جاوید اسمعیل‌زاده به دست آمد.

دیگر خبرها

  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌ کنندگان مالی گروه‌ های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • امروز مهمان پذیرایی با کیک ۲ تنی در تهران باشید! + فیلم
  • ارومیه مدافع عنوان قهرمانی را سورپرایز کرد
  • قهرمانی تیم شهید باکری روستای زارنجی باروق در مسابقات فوتبال داخل سالن
  • تمرین ملی‌‌ پوشان ایران در هتل محل اقامت
  • تمرین ملی‌‌پوشان ایران در هتل محل اقامت