Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مردم مریوان از عملکرد خوب و رضایت‌بخش پلیس در ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، مردم مریوان این‌روزها به‌خاطر برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش، بازداشت قاتلان و دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای و سابقه‌دار که سال‌ها متواری بودند، بسیار خوشحال‌ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، جمعی از شهروندان و معتمدین مریوان ظهر امروز به نمایندگی از شهروندان در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان حضور یافته و از عملکرد خوب و رضایت‌بخش پلیس در ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ کامبیز رستم‌نیا فرمانده انتظامی مریوان در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم فهیم مریوان در ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان اظهار داشت: فلسفه وجودی و هدف پلیس جلب رضایت و خدمت به مردم است.

گفت‌وگوی ویدئویی| خط‌ونشان پلیس برای اراذل و اوباش کردستان/ با هرگونه شرارت و ناامنی «به‌شدت» برخورد می‌شودپلیس اردبیل اراذل و اوباش قمه‌کش را دستگیر کرد

وی با بیان اینکه پلیس به خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کند، گفت: قدرشناسی مردم باعث شده که خستگی کار از تن ما زدوده و بیش از پیش مشتاق انجام خدمت به مردم عزیزمان شویم.

فرمانده انتظامی مریوان رویکرد اخیر ناجا را اجتماعی و جامعه محور خواند و تصریح کرد: مردم نقش مهمی در تامین و حفظ امنیت پایدار دارند و این امر در سایه همراهی و همکاری آنان پیش می‌آید.

انتهای پیام/493/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق مبدأ امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر دوشنبه با حضور در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: امنیت نیاز مبرم و لازمه هر جامعه‌ای است و نیروی انتظامی در این زمینه نقش پر رنگ و به‌سزایی دارد.

وی افزود: افراد متحرک امنیت عامل ناامنی در هر جامعه‌ای هستند و ناامنی به مرور زمان در همه نقاط دیده می‌شود و خون دل‌ها خورده می‌شود تا امنیت در کشور حاکم می‌شود و نیروی انتظامی قطعاً حامی مردم و خاک کشور است.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: وقتی از امنیت صحبت می‌شود مرزها هم درگیر می‌شوند و حتی فراتر از مرزها، در سطح بین المللی را هم در بر دارد.

وی اذعان کرد: ما باید بتوانیم به اسرائیل حمله کنیم و قدرت و توان مقابله با آن را داشته باشیم و تاقبل از عملیات وعده صادق احساس می‌کردیم با کمبودی مواجه هستیم و یک جایی در کشور لنگ می‌زند و نتایج لازم به دست نمی‌آمد.

حجت الاسلام رضوانی وعده صادق را منشأ آرامش برشمرد و خاطر نشان کرد: با انجام وعده صادق سطح بزرک و عظیمی از امنیت در سطح کشور و حتی منطقه گسترده شد و آرامش و امنیت را به ارمغان آورد.

وی افزود: با اجرای وعده صادق ناامنی خنثی شد بنابراین باید قدرت نمایی در سطح بین‌المللی شهرها و منطقه داشته باشیم

امام جمعه شهرستان دهاقان وعده صادق را بسیار ضروری و لازم دانست و گفت: ما بایداز توان نظامی خود استفاده کنیم تا در سطح بین‌الملل تأثیر گذار باشیم و عملیات وعده صادق مبدأ امنیت شد.

حجت‌الاسلام رضوانی افزود:

کار در بین مردم با فعالیت در مرزها فرق دارد زیرا با مردم سر و کار دارد و نیروی انتظامی در زمینه اغتشاشات بسیار صبور بود رفتار منجر به پایداری نظام است، در برابر حق زیر دست بیدار باشید و احساس امنیت را در دل مردم به وجود آورید.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات اسماعیل پریشانی، فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهاقان تقدیر به عمل آمد و علی ترکی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان منصوب شد.

کد خبر 6085410

دیگر خبرها

  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد