Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پایانه شهید کلانتری، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-شهریار محدوده شهر قدس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی‌نیا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-شهریار

وی اظهار کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در آزادراه قزوین-رشت، آزادراه تهران-شمال و محور‌های هراز، کندوان و فیروزکوه، در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور‌های شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

محرابی نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پایانه شهید کلانتری، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار محدوده شهر قدس خبر داد.

* بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات ۱۷ تا ۱۸

وی در تشریح آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از ۲۲۸۵ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۲.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷.۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۵ تا ۶ صبح ثبت شد..

‌* آزادراه کرج-قزوین پرترافیک‌ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۲ هزار و ۷۲۶ تردد، آزادراه کرج-تهران با ۱۱۱ هزار و ۵۸۵ هزار و ۸۵۹ تردد و آزادراه تهران-کرج با ۹۷ هزار و ۴۲۵ تردد ثبت شد.

* اعمال محدودیت ترافیکی در محور کندوان در روز‌های غیر تعطیل

محرابی نیا اظهار داشت: طبق اعلام قبلی، محور کندوان حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ از مرزن آباد تا دزدبن از ۸ دی تا ۱۲ اسفند از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* انسداد ۱۱ جاده به دلیل کاهش ایمنی تردد

وی با اشاره به انسداد ۱۱ جاده به دلیل کاهش ایمنی یادآور شد: در حال حاضر محور وازک-بلده در مازندران، جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل - خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور سروآباد-پاوه و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: همچنین در حال حاضر محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان، محور خرم‌آباد-پلدختر، محور گنج نامه-تویسرکان و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی مسدود است منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک آزادراه تهران قزوین محور شهریار ترافیک سنگین در آزادراه تهران ترافیک نیمه سنگین در محور حال حاضر کرج قزوین جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین به دلیل لغزنده بودن معابر و بارش نزولات آسمانی در سطح پایتخت بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محورهای غربی پایتخت افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله، یادگار نیمه سنگین و در حال حرکت است و در آبشناسان، سردار جنگل، همت، قبل از جنت آباد، چمران، نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق بار ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی، صیاد، بابایی، نیروی زمینی، تا مقطع نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه، شقایق، امام علی (ع)، جانبازان، شهید سلیمانی، صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک اعلام شده است.

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر شهر تهران با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی لغزنده است و می‌طلبد رانندگان در این شرایط فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کرده و از سرعت و سبقت جدا خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری و همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری و برف پاک کن را بررسی کنند. تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر نیز ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد کنند.

کد خبر 6086038

دیگر خبرها

  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی