Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:یکی از اصلی‌ترین رویکرد‌های این معاونت دنبال کردن قوانین معطل مانده با جدیت است.

به گزارش برنا؛ محمد کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی که با حضور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و به صورت ویدئو کنفرانسی با تعاونگران برگزار شد، نبود قانون و نقص در قوانین را عامل مشکلات در حوزه تعاون دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر باور داریم بخش تعاون یکی از راه‌های باز تولید ثروت و رویکرد اقتصادی است که توسعه اجتماعی به دنبال دارد، باید به ضرورت‌هایی توجه کنیم.

کبیری تصریح کرد: یکی از سیاست‌های معاونت امور تعاون ، توسعه شفافیت و دولت الکترونیک بود که به دنبال آن سامانه جامع تعاون ایجاد شد و مقاومت‌های بسیاری نیز در حوزه توسعه شفافیت و الکترونیکی شدن امور وجود داشت.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اگر اتاق در بسته‌ای داشته باشیم، فقط تعدادی از افراد از ظرفیت‌های بخش تعاون مطلع می‌شوند، گفت: اگر وزار تخانه شیشه‌ای داشته باشیم حتما افراد در بخش دولتی و غیر دولتی از ظرفیت‌های بخش تعاون مطلع و اعتماد عمومی احیا می‌شود . ورود سرمایه‌های خرد حاصل اعتماد به بخش تعاون است که در این حوزه تاثیر زیادی خواهد داشت.

کبیری تاکید کرد : طی دو سال اخیر در گفت و گو با مجلس و سایر دستگاه برای افزایش ظرفیت تعاونی‌ها صحبت کردیم و از این موضوع استقبال شد .

او گفت: حاصل تصمیم نگرفتن پشت درهای بسته ، ثبت نام تعاونی‌ها در سامانه جامع و توسعه خود تعاونی هاست.

معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تاسیس مراکز نوآوری تعاون یکی از رویکرد‌های ما بود. خطوط اعتباری را برای برخی از تعاونی‌ها راه اندازی کردیم.

کبیری خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش میزان تسهیلات بانک توسعه تعاون برای تعاونی‌ها هستیم .از سال ۹۶ تا ۹۸ نیزمیزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون ۲ برابر شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت الکترونیک محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معاون امور تعاون وزارت تعاون تعاونی ها بخش تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، گفت: بانک‌ها رویکرد مشتری محوری را به توسعه محوری تغییر دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک تجارت استان بوشهر با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل جنایتکار، اظهار داشت: این حماسه مهم و موفق شادمانی برای ملت ایران و جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا به دنبال داشت.

وی با اشاره به تعامل مطلوب و هم‌افزایی مسئولان بوشهر و فارس در اجرا طرح‌های مشترک گفت: اکنون طرح‌های مهم و بزرگی از جمله خط ریلی شیراز، بوشهر و عسلویه و بزرگراه شیراز به بوشهر با تعامل مسئولان دو استان بوشهر و فارس در حال اجرا است و این تعامل نتایج قابل توجهی در تسریع این طرح‌ها داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خدمات و تلاش بانک تجارت استان بوشهر در ابعاد گوناگون توسعه استان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی در اجرا طرح‌های عمرانی همکاری و تعامل بانک‌ها و تخصیص منابع اعتباری بسیار مهم و بانک تجارت در این حوزه موفق عمل کرده است.

باستین با بیان اینکه در قانون بودجه ظرفیت‌های مهمی برای بانک‌ها برای مشارکت در طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیش‌بینی شده است تصریح کرد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیشران از جمله تکمیل زنجیره ارزش در امور کشاورزی، پرورش آبزیان، خرما، معادن و دیگر عرصه‌ها نیاز به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع مالی است.

وی تسهیلات تکلیفی بانک‌ها را بر اساس قانون بودجه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تسهیلات تکلیفی در عرصه اشتغال‌زایی و حمایت از طرح‌های تولیدی هر ساله به بانک‌ها ابلاغ می‌شود که در این عرصه بانک تجارت موفق عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: لازم است بانک‌های استان بوشهر 50 درصد از منابع اعتباری خود را در اختیار بخش تولید قرار دهند و در عرصه مسئولیت اجتماعی هم بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود.

باستین با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور تامین منابع مالی طرح‌ها از سوی بانک‌ها است اضافه کرد: حداقل یک سهم برای هر بانک برای طرح‌های مصوب در نظر گرفته شده است.

وی تغییر رویکرد بانک‌ها در توسعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک رویکرد جدید مورد انتظار از بانک‌ها این است که بانک‌ها از مشتری محوری به توسعه محوری تغییر رویکرد دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پرداخت تسهیلات بانکی به مردم با شرایط آسان افزود: برای رفاه و آسایش مردم در دریافت تسهیلات بانکی اقدامات لازم انجام شود و ضمن تکریم مردم فرایند پرداخت تسهیلات بانکی به بخش خصوصی به ویژه مردم آسان‌سازی شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال