Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین زادگان گفت: اجرای موفق طرح شهید سلیمانی از سوی سپاه و بسیج در سطح مازندران باعث شد تا کمک حال ستاد کرونا شوند و ورود به موقع آنان اثرات خوبی را داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد حسین‌زادگان امشب در جلسه شورای اداری استان که در محمودآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی‌ با بیان اینکه به علت شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسمات در سطح استان جلوگیری شد، اظهار کرد: در فضای مجازی مراسمات ما به خوبی برگزار شد و تاکید مقام معظم رهبری بر برگزار نکردن مراسمات به صورت حضوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های مشخص شده در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی در سال جهش تولید تصریح کرد: مدیران ما در سطح استان در راستای اقدامات خود در سال جهش تولید باید به مردم پاسخ‌گو باشند.

استاندار مازندران افزود: مازندران به خاطر عملکرد مجموعه عوامل ذی‌ربط در ستاد کرونا و خود مردم که محدودیت‌ها را تحمل کردند از دو پیک کرونا عبور کردیم که حدود ۱۸ هفته است که به پیکی که مورد نظر استان‌های دیگر بود؛ نرسیدیم.

حسین‌زادگان خاطرنشان کرد: تنها راه مدیریت بیماری کرونا انجام دستورالعمل‌ها و تاکیدات ستاد کرونا و اعمال محدودیت‌ها است.
وی گفت: اقدامات خوبی در بخش پروژ‌ه‌های عمرانی در سطح استان رقم خورده که باید توسط مدیران به صورت جدی پیگیری و تبدیل به فرصت شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۶۰۰ میلیون متر مکعب گاز در استان مازندران مصرف خانگی داریم، بیان کرد: کشوری که در تحریم قرار دارد باید صرفه‌جویی کند تا در شرایط سخت با همراهی مردم در مقابل آمریکا بایستیم.

فضای مازندران تا انتخابات؛ انتخاباتی نشود

وی با تاکید بر اینکه زمان زیادی تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باقی مانده است، تصریح کرد: فضای خدمت به مردم را انتخاباتی نکنیم و مسئولین بی‌وقفه به مردم خدمت‌رسانی کنند.

استاندار مازندران یادآور شد: در این شرایط سخت سعی کنیم مازندران دیرتر استانی انتخاباتی شود.

حسین‌ زادگان گفت: رسانه‌ها در مورد شبهات و ابهامات از مدیران پرسش کنند و دستگاه‌های اجرایی موظف به پاسخگویی هستند.

مدیریت پسماند؛ دغدغه زیست محیطی در محمودآباد

خسرو طالبی فرماندار محمودآباد نیز در ادامه این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: ۹ دی ماه؛ روز بصیرت و میثاق باولایت را پشت سر گذاشتیم و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین معظل محمودآباد بحث زباله است، افزود: با همکاری شورای شهر و هماهنگی با استان برنامه‌ریزی خوبی برای انتقال زباله از این شهرستان انجام می‌شود.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: دپوی زباله محمودآباد در کنار ساحل بوده که دغدغه انتقال آن را داریم چراکه باعث آلودگی محیط زیست خواهد بود بنابراین مکان انتقال مشخص شد و آماده انتقال هستیم.

طالبی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی محمودآباد فرصت خوبی برای تولید و ایجاد اشتغال در دنیای کنونی‌ست که درصدد رفع مشکلات آن خصوصا در بخش گرفتن ترانس برق  ... وات که امیدواریم با پیگیری مرتفع شود.

وی عدم تغییر کابری زمین‌ها ی کشاورزی به صنعتی در شهرک صنعتی را از دیگر مشکلات این مجموعه دانست و گفت: خرید زمین‌های کشاورزی در شهرک صنعتی توسط افراد انجام شده اما نمی‌توان تغییر کاربری داد و تولید را شروع کرد.

فرماندار محمودآباد یادآور شد: حریم‌های خصوصی مرغداری‌ها در سطح شهرستان، کم بودن سرانه آرد با توجه به گردشگرپذیر و مسافر پذیر بودن محمودآباد و تعریض ۲.۵ کیلومتری جاده خط آهی که زیر ساخت آن هم انجام شده و منتظر گرفتن پیمانکار برای آسفالت هستیم، از دیگر مشکلات سطح شهرستان است.

مکتب حاج قاسم مکتب ولایت‌پذیری است

حجت‌الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه محمودآباد نیز در ادامه جلسه شورای اداری ضمن گرامیداشت اولین سالروز شهادت سردار دل‌ها اظهار کرد: جبهه مقاومت به حاج قاسم می‌نازد و باید مکتب ایشان را فرهنگ سازی کنیم.

وی افزود: کاری که برای رضای خدا باشد؛ خدا هم او را عزیز مردم خواهد کرد؛ اینگونه اخلاص و وفاداری حاج قاسم به مردم ثابت شد.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: زباله مهمترین دغدغه مردم ما در سطح شهرستان است که ساحلی نا زیبا را رقم زده و امیدواریم با همکاری استانداری و همت مسئولین محمودآباد این معظل حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم