Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت امت اسلامی از آرمان‌‎های انقلاب بوده که حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) آن را محقق کرد.

به گزارش برنا؛ عباس مقتدایی با اشاره به سالروز ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد و شاخصه‌های مردم‌پذیری سردار سلیمانی اظهار کرد:  وحدت امت اسلامی از آرمان‌‎های انقلاب اسلامی و همه ملت‌های مسلمان بوده که حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) آن را محقق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سردار سلیمانی در راستای وحدت میان امت اسلامی حرکت عملی داشت و با ایجاد همدلی توانست تهدیدهای دشمنان را از ملت‌های مسلمان دور کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با الهام از روحیه انقلاب اسلامی، نقش این انقلاب را در کشورهای همسایه و برخی ملت‌های مسلمان به خوبی ایفا کرد و عنوان یک سرباز نظام اسلامی فعالیت کرد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سپهبد سلیمانی همانگونه که سیدجمال‌الدین اسدآبادی به عنوان منادی وحدت مورد اقبال قرار گرفت، یک چهره بین‌المللی مقاومت شناخته می‌شود و عصاره روحیه فداکاری و ایثار انقلاب اسلامی بود.

مقتدایی خاطرنشان کرد: همانگونه که قدرت نرم ایران در میان آزادیخواهان دنیا نفوذ کرده، محبت سردار سلیمانی هم در دل آنان جاری شده است و این جایگاه قطعاً در آینده پررنگ‌تر خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی در پایان گفت: شهید سلیمانی فردی نظاره‌گر نبود، بلکه صحنه کار را می‌دید و خود در میانه صحنه حاضر می‌شد و مردم میدان عمل بود و در عمل نشان می‌داد که چگونه باید سخن گفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

مبلغ مذهبی گفت: امروزه موضوع اول جهان اسلام فلسطین است.

به گرارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی امروز سه شنبه هفتم فروردین در اجتماع مردم بیرجند برای محکومیت جنایات اسرائیل که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: مسئله اول جهان اسلام، موضوع فلسطین است و امروز شاهد آن هستیم که بیش از ۳۲ هزار نفر در غزه در جلوی چشمان همه جهانیان کشته شده اند که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند.

وی با طرح این سوال که برای بیداری امت اسلام جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که حاکمان کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین اقدام کنند؟، افزود: قارون های دنیا طلب سرمایه دار در ایران و جهان اسلام چرا از عربستان که بیت الله الحرام در آن قرار گرفته و در برقراری ارتباط با اسرائیل پیش قدم شده، نمی‌خواهند که برای حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام لازم را انجام دهد؟

این مبلغ مذهبی گفت: در این نبرد و مبارزه نا برابر اگر قرار باشد کسی علم دار باشد و فریاد بزند، علمای اهل سنت هستند و جمعیت اهل سنت با به میدان آمدن باید بیش از گذشته اقدامی شایسته در این خصوص انجام دهند تا ما پشت سر آنها برای حمایت از ملت فلسطین حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز بیشترین میزان سوخت از ترکیه برای اسرائیل تأمین می‌شود که از مصداق‌های جهان امروز در زمینه قارون های مادی است که ارتباط با اسرائیل را برحمایت از مردم فلسطین ترجیح می‌دهند.

حجت الاسلام رفیعی گفت: با اشاره به صلح امام حسن مجتبی (ع) با معاویه تصریح کرد: مردم عصر امام حسن (ع) زمانی که ذلت زندگی دنیوی را بر نبرد با معاویه ترجیح دادند، امام حسن (ع) را مجبور به صلح با معاویه کردند.

وی تاکید کرد: سامری‌های امروز جهان اسلام هم یکی دیگر از عوامل سازش با صهیونیست است که ترویج کننده سیاست نفاق برای جلوگیری از نبرد و مبارزه و سکوت در برابر جنایات اسرائیل هستند.

وی خاطر نشان کرد: چرا در حوزه‌های مختلف به بهانه مصلحت و آرامش، شور مبارزه و نبرد با اسرائیل در کشور ایجاد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: روحیه نبرد و قتال با دشمن جوانان ما را از آلوده شدن به هر گونه آسیب اجتماعی نجات می‌دهد.

به گفته حجت الاسلام رفیعی در کنار جلسات برای محکوم کردن جنایات صهیونیست باید در عمل هم در این زمینه اقدام کنیم و در این راستا نباید مسئولان ما از قارون‌ها و سامری‌ها عصر حاضر انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه در کنار داعشی های تکفیری، یک سری شیعه تکفیری هم داریم که خواستار جنگ و نبرد با دشمن صهیونیستی نیستند، گفت: در روایات آمده که در آخر الزمان قومی می آیند که جهان اسلام را نجات می‌دهند و امروز ما باید ببینیم که در کجای این موضوع قرار داریم.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم گروه‌های مختلف مردمی با فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر دادند و آمادگی خود را برای حضور در فلسطین برای حمایت از آنها و مبارزه با صهیونیست اعلام کردند.

کد خبر 739437

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است