Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- کنسول اکس باکس وان یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های تاریخ بازی‌های کامپیوتری از که مخاطبان بسیاری را به خود می‌بیند ولی نکته مهمی درباره این کنسول وجود دارد و بر اساس آن می‌توان بازی‌های این کنسول را با دیگران به اشتراک گذاشت و در این بخش به شرح نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت. کنسول اکس باکس وان یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های تاریخ بازی‌های کامپیوتری از که مخاطبان بسیاری را به خود می‌بیند ولی نکته مهمی درباره این کنسول وجود دارد و بر اساس آن می‌توان بازی‌های این کنسول را با دیگران به اشتراک گذاشت و در این بخش به شرح نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  digitaltrends، به اشتراک گذاری بازی‌ها قابلیت بسیار جالبی است که به دارندگان دستگاه‌های اکس باکس وان اجازه می‌دهد تا لایبرری بازی‌های قابل دانلود شدن خود را اختیار دوستان خود بگذارند و متقابلا به بازی‌های دوستانشان دسترسی داشته باشند. در ادامه به نحوه فعال سازی قابلیت به اشتراک گذاری بازی‌ها می‌پردازیم.
 
قبل از آغاز به کار شما و دوستی که با او اطلاعاتتان را به اشتراک می‌گذارید باید به سیستم‌های یکدیگر دسترسی داشته باشید و حاضر باشید ایمیل و پسورد حساب‌های کاربری تان را با هم تبادل کنید. در این صورت شما باید فرایند زیر را دو بار (یک بار برای اتصال سیستم دوستتان به حساب کاربری خود و بار دیگر برای اتصال سیستم خودتان به حساب کاربری دوستتان) تکرار کنید.
 

نحوه به اشتراک گذاری بازی‌ها
ایکون موجود در قسمت بالا و سمت چپ صفحه نمایش را انتخاب کرده و به منوی حساب کاربری کاربر بروید. سپس گزینه Add new را انتخاب کرده و حساب کاربری خود و دوستتان را در این بخش وارد کنید.
 
در این بخش شما باید دستگاه دوستتان را به عنوان اکس باکس اصلی انتخاب کنید. برای این کار به منوی Settings و بخش Personalize رفته و گزینه Make my home Xbox را انتخاب کنید. سپس سیستم یاد شده را به عنوان دستگاه پیش‌فرض انتخاب کنید.
 
در اخر شما باید با انتخاب گزینه My Games & Apps به لایبرری بازی‌هایتان رفته و گزینه Ready to Install را انتخاب کنید. در این جا شما باید فهرستی از تمامی بازی‌های موجود در حساب کاربری خود و دوستتان را مشاهده کنید.
 
برای تبادل لایببری‌ها قدم‌های 2 تا 4 را روی دستگاه دوستتان نیز اجرا کنید تا بتوانید به راحتی تمامی بازی هایتان را با هم به اشتراک بگذارید. فقط به یاد داشته باشید که دوستتان با انجام این کار می‌تواند از طریق حساب کاربری شما از اکس باکس استور خرید کند. پس مطمئن شوید که فرد قابل اعتمادی را برای به اشتراک گذاری بازی انتخاب می‌کنید.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: کنسول بازی ایکس باکس گیم اشتراک گذاری بازی ها انتخاب کنید حساب کاربری باکس وان اکس باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟

 دکتر سارا میرحقی ساعتچی با اشاره به اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در محافظت از پوست نحوه انتخاب و استفاده صحیح از این محصولات آرایشی بهداشتی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ضد آفتاب به محصولاتی گفته می‌شود که از پوست انسان در برابر اشعه نور خورشید محافظت می‌کنند، گفت: یکی از فاکتور‌های مهم در انتخاب ضدآفتاب SPF است، که میزان محافظت از پوست در برابر سوختگی و التهاب ناشی از آفتاب را نشان می‌دهد.

میرحقی ساعتچی افزود: برای انتخاب ضد آفتاب با SPF مناسب پوست می‌توان از پزشک یا داروساز مشورت گرفت.

وی در ادامه نحوه استفاده صحیح از کرم‌های ضد آفتاب را تشریح کرد و گفت: ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید باید ضدآفتاب استفاده کرد تا محافظت کافی روی پوست ایجاد شود. همچنین در صورت عرق کردن و شستن صورت بهتر است مصرف محصول تکرار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • پیام حساب کاربری رهبر انقلاب به زبان عبری + عکس
  • واکنش کاربران شبکه ایکس نسبت به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • چگونه از قابلیت های هوش مصنوعی گوگل کروم استفاده کنیم؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب
  • معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟