Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این استان از طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر و بالای ۱۰۰ هزار نفر دارای ۱۱ هزار و ۸۵۰ واحد سهم است که تاکنون طبق پایش‌ها ۱۱ هزار و ۸۰۰ متقاضی واجد شرایط شناخته شده‌اند.

وی اضافه کرد: تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحدهای مسکونی از عمده چالش‌های اجرای طرح ملی مسکن در این استان بود که تاکنون زمین مورد نیاز سه هزار و ۶۵۰ واحد تامین شده اما اراضی مورد نیاز هشت هزار و ۲۰۰ واحد سهم ابلاغی کماکان نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: مقرر شده اراضی مورد نیاز این واحدها از سه طریق اصلاح طرح تفضیلی شهرها، الحاق برخی از اراضی به شهرها و اجرای ماده ۶ قانون تولید و عرضه مسکن تامین شود.

وی افزود: بانک مسکن استان کردستان تاکنون برای هشت هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان افتتاح حساب کرده که حدود ۶ هزار و ۹۰۰ متقاضی ۲ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال به عنوان آورده شخصی را به حساب‌های مذکور واریز کرده‌اند.

مسوولیت ساخت واحدای این طرح در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر بر عهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

چندی پیش با حضور استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، اولین پروژه این طرح با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب یک پروژه ۱۹۶ واحدی در شهرک بهاران سنندج کلنگ زنی شد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن کردستان وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن کردستان وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن کردستان وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی اخبار کنکور مورد نیاز ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد

 کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در طی یک سال گذشته هیچ خریدوفروش امتیاز نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک صورت نمی‌گرفت گفت: با توجه به آنکه خریدوفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف و شهرهای جدید غیر قانونی است بنابراین هیچ خریدوفروش نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک نباید ثبت شود و درصورت مشاهده این خریدوفروش با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی اظهار کرد: تا به امروز خریدوفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک ثبت نشده است و اگر در این بخش شاهد باشیم که خریدوفروش امتیازها ثبت شود با مشاوران املاک متخلف در این حوزه برخورد جدی خواهد شد.

گودرزی یادآور شد: همواره  اعلام کرده ایم که اگر متقاضی قصد انصراف از پروژه های نهضت ملی مسکن را داشته باشند باید به دولت بازگردانده شود و امکان واگذاری و یا انتقال آن به افراد دیگر امکان پذیر نیست.

او گفت: نباید تجربه مسکن مهر در پروژه های نهضت ملی مسکن تکرار شود و اگر متقاضی امکان تکمیل مبالغ و یا آورده های خود را نداشته باشد دولت با انصراف او موافقت و تمامی امتیازها به خود دولت بازگردانده می‌شود.

ا 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن