Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط دختر ۱۵ ساله در زیرگذر گچساران خبر داد.

به گزارش برنا؛ محسن جلیل در خصوص جزئیات این حادثه گفت: پنجشنبه شب ساعت ۱۹:۵۵ گزارش یک مورد سقوط از ارتفاع در زیر گذر گچساران اعلام شد که بعد از ۳دقیقه آمبولانس اورژانس به محل حادثه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارکرد: مصدوم که دختری تقریبا ۱۵ ساله بود، به علت شدت صدمات و آسیب‌های متعدد وضعیت وخیمی داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقدامات درمانی انجام و احیا شد و با سطح هوشیاری ۵ از ۱۵ تحویل بیمارستان شهید رجایی گچساران داده شد.

جلیل تصریح کرد: در خصوص دلیل حادثه یا انگیزه این اقدام اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است که فیلم ها و تصاویری از سقوط یک دختر در زیرگذر گچساران در فضای مجازی انتشار یافته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سقوط گچساران زیرگذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌‌ای در جنوب تهران با مراجعه به کلانتری اظهار داشتند که دختر 16 ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت 10 میلیارد تومان پول برای آزادی دخترشان شده است.

پس از ثبت این شکایت موضع رسیدگی به پرونده در دستور کار قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امورجنایی قرار گرفت و خیلی زود تیم پلیسی با صدور دستور قضایی، تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

تیم تحقیق در نخستین گام با اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست 10 میلیارد تومان پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً 25 ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

 

بازپرس جنایی در این شاخه از تحقیقات دستور بازداشت متهم را صادر کرد که در ادامه ماموران پلیس آگاهی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

  با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان
  • صاعقه زدگی خانم ۴۵ ساله در سپیدان