Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود جهان بین با اشاره به اینکه یکی از مسائل در پایش ترافیک هوشمند سازی و استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف است گفت: هشت دوربین ثبت تخلف باید در معابر شهری دهدشت نصب شود.

رییس پلیس راهور کهگیلویه با همکاری شهرداری این تعداد دوربین در خیابانها ومعابر پرترافیک شهری نصب خواهد شد.

با نصب دوربین های تخلفات شهری علاوه بر فرهنگ‌سازی آیین راهنماییی و رانندگی تا حدود زیادی تخلفات رانندگی نیز کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روان‌سازی، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع آن، کاهش تخلفات و ایمن‌سازی معابر در راستای کاهش تصادفات را از مهم ترین برنامه های مدیریت ترافیک شهری اعلام کرد.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: دوربین ثبت تخلف تخلفات رانندگی دهدشت پلیس راهور فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت

علیرضا صادقی‌بخش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که می‌دانید امروزه در شهر تهران، استفاده از موتورسیکلت‌ها به دلایلی همچون صرفه‌جویی درهزینه، سهولت درخدمات، سرعت در جابه‌جایی‌کالا و همچنین راه‌گریز از ترافیک و شلوغی معابرنقش زیادی در سفرهای درون شهری و تامین نیاز شهروندان دارد و بدین صورت بخشی از ترافیک معابر شهری و نیز حجم زیادی از سطح معابر را اشغال کرده که لزوم ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌های متناسب با آن را ضروری و اقدام سریع و موثر در این راستا را توجیه می‌کند.

به گزارش ایرنا، به گوی ادامه داد: یکی از مشکلات ناشی از تردد موتورسیکلت‌ها در شهر، کمبود زیرساخت‌ها و عدم توجه به امکانات خاص برای این نوع وسیله نقلیه عمومی، تامین محل پارک موتورسیکلت‌هاست؛ چرا که اگر پارک این نوع وسیله نقلیه در مکان‌های نامناسب از جمله پیاده‌روها به‌وقوع بپیوندد، تردد عابران‌پیاده به‌ویژه افراد پیرو سالخورده، کودکان و معلولان مختل و ناایمن شده و از طرف دیگر چهره و منظر شهری را نیز نازیبا خواهد کرد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای افزایش آسایش و رفاه شهروندان، این معاونت در نظر دارد تا در سال جدید در ۵۰ نقطه از معابر سطح نواحی ۶ گانه این منطقه محل‌های مناسب و استانداردی را برای پارک موتورسیکلت‌ها اختصاص و تجهیز کند.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح علاوه برساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها، شاهد آزادسازی پیاده روها و تسهیل و ایمن‌سازی محل عبور و مرور عابران پیاده خواهیم بود اکنون طبق برنامه‌ریزی انجام شده و در راستای اجرایی کردن این طرح اولین جایگاه توقف موتورسیکلت در خیابان احمد قصیر با حجم پارک ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ایجاد شد.

 
 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • جزییات افزایش مبلغ جریمه رانندگی و نحوه اعتراض
  • تخلفات رانندگی در شب های تهران به اوج می رسد | ثبت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تخلف رانندگی در سال گذشته
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • اجرای بیش از ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری در منطقه ۱۵
  • افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه
  • امسال ۴۰ دوربین کنترل ترافیک در مشهد نصب می‌شود
  • پیشنهاد یک متخصص حوزه ترافیک؛ زمان پرداخت جریمه‌های رانندگی تغییر کند
  • افزایش تعداد دوربین‌های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه
  • تهران در جایگاه دوم تصادفات فوتی/ راهکار کاهش خسارات سوانح رانندگی در پایتخت چیست؟