Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر صنعا در تهران طی سخنانی در مراسم سالگرد ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس همراهان شهیدشان، گفت: واشنگتن به عنوان ام رذایل مرتکب جنایت قرن شد و از ماهیت جنایتکارانه خود پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «ابراهیم الدیلمی» سفیر صنعا در تهران طی سخنانی در مراسم سالگرد ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس همراهان شهیدشان، گفت: واشنگتن به عنوان ام رذایل مرتکب جنایت قرن شد و از ماهیت جنایتکارانه خود پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: یمن بخش جدانشدنی جبهه مقاومت است و شهید سلیمانی همدم همه رزمندگان یمنی بود.

سفیر یمن در تهران بیان کرد: شهید سلیمانی سرباز ناشناخته و در عین حال شناخته شده در آن واحد بود.

الدیلمی تاکید کرد: قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه میزان خسارتی که امت اسلامی با فقدان شهید سلیمانی متحمل شد را نشان می دهد.

وی افزود: شهید سلیمانی محور ثقل و اتکا در جبهه مقاومت ضد طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در یک مقاله اردو زبان با عنوان «نتایج و پیامد‌های عملیات وعده صادق» نوشت: عملیات وعده صادق حق طبیعی و پاسخی شایسته از سوی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در جریان حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران است که کاملا با منشور سازمان ملل درباره حق دفاع از خود برای کشور‌ها در برابر تهاجم خارجی مطابقت دارد.
قدومی با بیان اینکه بی توجهی و سیاست دوگانه غرب در قبال حمله رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در دمشق باعث شد تهران تصمیم قاطع برای پاسخ به این تهاجم بگیرد، افزود: محکومیت اقدام قانونی و مشروع ایران از سوی کشور‌های غربی درحالیکه تمامی آنها در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند، بسیار شرم آور است.
نماینده حماس با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین این عملیات جمهوری اسلامی ایران را حق قانونی و اصولی این کشور می‌داند اظهار داشت: پس از این عملیات موفق و به موقع می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران برای ادامه راه طوفان الاقصی گامی رو به جلو برداشته و به تمامی شک و ترید‌ها بابت مجازات قطعی رژیم صهیونسیتی به علت جنایت ضد انسانی در غزه پایان داده است.
خالد قدومی در ادامه این مقاله حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی توسط یک کشور مسلمان برای اولین بار، ترس آشکار آمریکا برای حمایت از هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران توسط رژیم صهیونیستی، نمایش توان بالقوه نظامی و موشکی ایران برای جهان و تبدیل رویکرد مسالمت جبهه مقاومت اسلامی بر علیه قدرت‌های استکباری را از مهمترین دستاورد‌های عملیات «وعده صادق» عنوان کرد

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود