Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد مستضعفان امروز از قطعه دوم آزادراه تهران-شمال بازدید می‌کنند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد مستضعفان امروز مورخ ۱۲دی‌ماه از قطعه دوم آزادراه تهران-شمال بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید اسلامی، نوبخت و فتاح از محل "پل زنگوله" با ارائه گزارش وضعیت پروژه توسط پیمانکار آغاز می‌شود و با بازدید از طرح اتصال دهانه شمالی البرز به جاده چالوس، تونل البرز شرقی، پل شماره ۲۳، تونل‌های ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹ و نیز تونل‌های ۱۹ و ۲۰ ادامه می‌یابد.

منطقه دوم آزادراه تهران-شمال حدود ۲۲ کیلومتر طول دارد که از دوراهی شهرستانک آغاز شده و تا حوالی کندوان و پل زنگوله ادامه پیدا می‌کند. از این میزان حدود ۱۶ کیلومتر محور از از تونل و دو کلیومتر نیز از روی پل عبور می‌کند. بلندترین تونل آزادراهی کشور به نام تونل البرز به طول ۶ هزار و ۴۰۰ متر در این منطقه از آزادراه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال پیشتر اعلام کرده بود، بیش از ۱۰۰ کارگاه فعال در جای جای منطقه دو آزادراه تهران-شمال فعال و هزار و ۹۵۰ نفر اشتغال مستقیم در این پروژه ایجاد شده است و ۷۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در این پروژه فعالیت شبانه روزی دارند.

بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از ۹ پروژه آزادراهی تا سال آینده/ ۶۳ کیلومتر از کنارگذر شرق اصفهان افتتاح شد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی راهداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری دوم آزادراه تهران شمال راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

وی افزود: ارزش این طرح بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است که دولت سریلانکا آن را تامین مالی کرده است. در این طرح ۲ سد بتنی-غلطکی و ۲۴ کیلومتر تونل اجرا شده که آب را از رودخانه‌های پرآب سریلانکا به مناطق کشاورزی منتقل می‌کند. 

وزیر نیرو همچنین تاکید کرد: همچنین یک تونل عمودی با ارتفاع ۶۱۸ متر، نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی و خطوط انتقال آن شامل این طرح هستند. سالن تولید نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین قرار دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی