Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورج فرهادی از آماده‌باش نیروهای شهرداری در دانشگاه تهران جهت آماده‌سازی محیط دانشگاه به منظور برگزاری سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش برنا؛ تورج فرهادی، شهردار منطقه۶ با اعلام این خبر گفت: از روز دوشنبه، ۹۰ نفر از نیروهای کارگری شهرداری را به دانشگاه اعزام کردیم تا بحث شستشو، نظافت، هرس و جمع‌آوری برگ‌ها و سرشاخه‌های محوطه دانشگاه تهران را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این عملیات طی ۴ روز با بکارگیری روزانه ۱۰ دستگاه خاور، بالابر و جرثقیل به انجام رسیده است، افزود: در این عملیات بالغ بر ۵۰ سرویس ضایعات و نخاله و برگ و ... از محوطه دانشگاه جمع‌آوری شد.

شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به محل برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل شبستان دانشگاه تهران، گفت: فضاسازی محیطی محل برگزاری مراسم با نصب ۵۵۰ متر داربست در قسمت شبستان دانشگاه تهران و اکران ۴۰۰ بنر با مضامین رشادت‌های سردار سلیمانی در محدوده برگزاری مراسم سالگرد، انجام شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: عوامل شهرداری تهران از چهارشنبه شب در محل دانشگاه در آماده‌باش هستند و عملیات شستشو و نظافت و هرس درختان محورهای پیرامونی دانشگاه تهران اعم از خیابان‌های انقلاب اسلامی، قدس، ۱۶ آذر و بلوار کشاورز صورت گرفته است.

او درباره حجم بالای عملیات آماده‌سازی محل برگزاری این مراسم، تصریح کرد: حدود ۱۰ ماه از غیرحضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها می‌گذرد و نماز جمعه هم مدتی است که بخاطر کرونا برگزار نشده است؛ بنابراین حجم کار عقب‌مانده در محل برگزاری مراسم زیاد بود. در زمان برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران، شهرداری منطقه ۶ در زمینه نظافت و هرس و جمع‌آوری سرشاخه‌ها همواره با دانشگاه تهران و ستاد برگزاری نماز جمعه تعامل و همکاری داشته است.

شهردار منطقه ۶ تهران یادآور شد: ماموریت نیروهای شهرداری تا روز جمعه بعد از ظهر به منظور جمع‌آوری داربست و نظافت محورهای پیرامونی دانشگاه تهران ادامه دارد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 6 سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیروهای شهرداری آماده باش نیروهای شهرداری محل برگزاری مراسم دانشگاه تهران جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو‌های هوایی ارتش در این مراسم شهید محمد ولی قرنی را شهید حفظ یکپارچگی کشور دانست و گفت:ر وحیه حق طلبی و مبارزه با دشمن از ویژگی‌های این شهید ارزشمند کشور است.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت افزود:بصیرت هوشیاری و ولایتمداری از دیگر خصوصیات شهید قرنی بود که امروز هم درر سایر نیرو‌های نظامی دیده می‌شود.

غباروبی و عطر افشانی مزار ۲۰۰ شهید ارتش در گلزار شیخان از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت شهادت شهید قرنی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی