Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها ـ در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه شکست دیگری را متحمل شد و این بار در برابر سایپای تهران بازی را واگذار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، از ساعت 11 امروز جدال تیم های والیبال آذرباتری ارومیه و سایپای تهران در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرباتری در بازی گذشته با هدایت فرهاد نفرزاده در برابر خاتم اردکان شکست خورد و با یک برد، 13 باخت و چهار امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

از آن سو نیز تیم سایپا در بازی گذشته خود مغلوب شهرداری ارومیه شد و با 9 برد، پنج باخت و 29 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

داور اول محمد عشق‌دوست، داور دوم کیوان عابدزاده، ناظر فنی محمدحسن خوشدل و ناظر داوری این دیدار علی اصغر حاجی‌کاظمی بوده‌اند.

ست اول این دیدار، نماینده ارومیه ناامیدکننده ظاهر شد و با امتیاز 25 بر 16 مغلوب حریف تهرانی شد.

در ست دوم، آذرباتری تلاش بسیاری کرد تا نتیجه را جبران کند اما با امتیاز نزدیک 28 بر 26 باز هم مغلوب شد.

ست سوم نیز با امتیاز 23 بر 14 به سود سایپای تهران به پایان رسید تا آذرباتری شکست دیگری در کارنامه خود ثبت کرده و در مجموع سه بر صفر این بازی را واگذار کند.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند قبل از مسابقه حساس تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت. سرمربی صنعت نفت درباره این بازی گفت: بازی با پرسپولیس قطعا بازی بسیار مهمی است. حریف قدرتمند است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

او با اشاره به شرایط پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس، تیم منسجمی است که در هفته‌های گذشته نیز نتایج خوبی گرفته است. ضمن این که پرسپولیس تمام بازیکنانش را در اختیار داشته است.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: ما به خاطر شرایط جدولی‌مان باید با تمام وجود بازی کنیم. برد و باخت نفت رابطه مستقیم با زندگی مردم آبادان دارد که امیدوارم بازیکنان متوجه این مهم باشند. ما امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و فردا محکوم به برد هستیم.

کمالوند با درخواست از هواداران تیمش گفت: امیدوارم سکوها فردا پُر شوند و هواداران از تیم حمایت کنند. هفت فینال پیش‌رو داریم که در هفت مسابقه با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‌جنگیم.

وی در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: واقعا از چهارم فروردین چیزی کم نگذاشته‌ام و از آبادان خارج نشده‌ام اما متاسفانه نقاط ضعف زیاد بوده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم برتر بازی بودیم و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

کمالوند با اشاره به شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر گفت: مردم بدانند موجودی ما همین است ولی سعی می‌کنیم از موجودی خودمان استفاده کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال‌مان باشد. فردا بازی بسیار سختی داریم. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند.

سرمربی نفت آبادان با جملات حرف‌های خود را به پایان برد: ما به تک تک امتیازات نیاز داریم. روحیه محافظه کارانه ندارم‌ و برای برد راهی بازی فردا هستیم.

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان