Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:05:27 GMT

شنبه؛ آخرین مهلت بابک مرادی و استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۹۵۲۷

شنبه؛ آخرین مهلت بابک مرادی و استقلال

هافبک جدید استقلال که با حکم کمیته تعیین وضعیت 4 ماه محروم شد، تا شنبه فرصت دارد آخرین مدارک خود را به کمیته استیناف ارسال کند.

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی اولین بازیکنی بود که در تابستان سال جاری برای مذاکره با مسئولین استقلال وارد دفتر این باشگاه شد. بازیکنی که تا زمان رویت او در محل دفتر این تیم، کمتر کسی از اخبار تمایل باشگاه به جذب او شنیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال مرادی پس از چند مرحله مذاکره با استقلالی ها، با این تیم به توافق رسید و قراردادش را نیز با آبی پوشان به ثبت رساند. اما پس از پیوستن این بازیکن به استقلال، باشگاه ماشین سازی نسبت به ثبت این قرارداد معترض شد و مدعی بود فسخ مرادی با این تیم و پیوستنش به استقلال نیز غیرقانونی بوده است.


پس از شکایت ماشین سازی از این بازیکن، کمیته تعیین وضعیت مدارک دو طرف را بررسی کرد و پس از چند ماه، حق را به باشگاه تبریزی داد و در این پرونده رأی به محرومیت 4 ماه بابک مرادی از حضور در میادین ورزشی داد.


با این وجود، باشگاه استقلال و مرادی نسبت به رأی صادره اعتراض کردند و حتی آبی ها درصدد مذاکره با طرف تبریزی بودند تا با جلب رضایت آنها، از محرومیت مرادی کاسته شود. اتفاقی که ظاهرا با مخالفت ماشین سازی مواجه شده است.


حالا و پس از اعتراض استقلال و بابک مرادی به این رأی، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به باشگاه ماشین سازی و مرادی اعلام کرد تا روز شنبه مدارک تکمیلی خود را ارائه دهند.


مرادی چندی پیش در یک برنامه تصویری حضور پیدا کرد و مدعی بود خبرهای خوبی از این پرونده به گوش هواداران استقلال خواهد رسید. به هر حال باید منتظر ماند و دید رأی نهایی کمیته استیناف در این خصوص چه خواهد بود و تکلیف مرادی که تاکنون کمتر از 3 دقیقه و در بازی با فولاد برای آبی پوشان به میدان رفته است، چه خواهد شد.

استقلال تهران بابک مرادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران بابک مرادی بابک مرادی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین حسینی پس از برتری 3 بر 2 استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان بود اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه 3 بر صفر را 3 بر 2 کنیم. گل که می‌خوریم همه مقصر هستیم. متأسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز 6 بازی دیگر داریم.

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

وی در مورد حواشی هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک و جریمه 300 میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و 4 روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من 4 روزه دادند. این 300 میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه‌بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری‌ها علیه تیم‌شان گفت: من نمی‌توانم صحبت کنم و اگر می‌خواهید 6 ماه محروم شوم، صحبت کنم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان